ΠΑΤΡΑ: Πρόταση – βόμβα της Τροχαίας για τον μώλο Αγίου Νικολάου – ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ

    Ημερομηνία:

    Του Αχιλλέα Ροδίτη (ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ)

    Μέσω της “Αχαϊκής Πολιτείας” ο διοικητής της Τροχαίας της Πάτρας, Χρήστος Ντεμίρης, επαναφέρει το θέμα της καθημερινής άναρχης στάθμευσης στον μόλο της Αγίου Νικολάου και ζητά απ’ το Δήμο να μεριμνήσει για την οριστική απαγόρευση εισόδου οχημάτων. Αποσκοπώντας στην αλλαγή της κατάστασης εγκλωβισμού οχημάτων από άλλα παρκαρισμένα ΙΧ και γενικότερης δυσλειτουργίας του χώρου κατά την αποβίβαση-επιβίβαση στο πλοίο της γραμμής Πάτρα – Κεφαλονιά.

    Ntemiris

    Ο κ. Ντεμίρης (φωτογραφία) δηλώνει στην εφημερίδα: «Δεν πρέπει να μπαίνει ούτε ένας στον μόλο» και τονίζει ότι τις επόμενες μέρες θα προκαλέσει νέα επικοινωνία του με το Δήμο Πατρέων -εν προκειμένω με την νέα αρμόδια Αντιδήμαρχο (κ. Τογιοπούλου)- ελπίζοντας να υπάρξει κοινός τόπος ώστε να επέλθει συμφωνία ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης του προβλήματος. Ξεκαθαρίζοντας ότι αυτός δεν είναι άλλος από την καθολική απαγόρευση εισόδου οχημάτων στον μολοβραχίονα της Αγίου Νικολάου. Πλην φυσικά εκείνων που πρόκειται να επιβιβαστούν στο πλοίο κατά τις μέρες άφιξης και αναχώρησης του.

    Τεκμηριώνοντας την άποψη του, ο διοικητής της Τροχαίας Πατρών εξηγεί ότι η υπηρεσία του διενεργεί συχνούς και εντατικούς ελέγχους, επιβάλει πρόστιμα και αφαιρεί πινακίδες, ωστόσο, διευκρινίζει: «αυτό, τελικά, δεν λύνει το πρόβλημα. Η βεβαίωση προστίμων και η επίδοση κλήσεων, δεν αποτελούν λύση. Ούτε η αφαίρεση πινακίδων, που μάλιστα θα ‘λεγα ότι αυτό οδηγεί σε περαιτέρω απασχόληση της υπηρεσίας απ’ τους δεκάδες οδηγούς που έρχονται στην υπηρεσία για να ξαναπάρουν τις πινακίδες».

    ΜΟΛΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ 2

    ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ

    Απευθυνόμενη στον πρώην αρμόδιο Αντιδήμαρχο, Μιχάλη Αναστασίου, που ασχολήθηκε με το πρόβλημα, η απάντηση ήταν: «Απαγορεύσαμε τη στάθμευση και στο παρελθόν, κάναμε και ειδικές διαγραμμίσεις, όμως τελικά οι οδηγοί συνέχισαν να παρκάρουν σωρηδόν».

    Και σε αυτό, όμως, έχει αντιπρόταση ο κ. Ντεμίρης. Συστήνοντας είτε να υπάρχουν τσιμεντένια εμπόδια με μια μόνο είσοδο, είτε να μπουν μπάρες οι οποίες να ανοίγουν μόνον όταν υπάρχει το πλοίο της γραμμής Πάτρα-Κεφαλονιά και σε κάθε περίπτωση η είσοδος-έξοδος να ελέγχεται από δημοτικό υπάλληλο.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πώς η Κίνα θέλει να «κατακτήσει» τον Αρκτικό Κύκλο – Ο ρωσικός Βόρειος Στόλος παραμονεύει ενώ η Ευρώπη αμύνεται

    Στη μικρή πόλη Κίρκενες της βόρειας Νορβηγίας, ο νεοεκλεγείς...

    Πανστρατιά ξενοδόχων σε όλη την Ευρώπη -και των Ελλήνων- κατά της Booking.com

    Συστρατεύονται οι ξενοδόχοι ανά την Ευρώπη με μία κατά μέτωπο επίθεση κατά...

    Αδιανόητη τραγωδία έξω: Συγκρούστηκαν οι μηχανές δύο φίλων – Σκοτώθηκε ο ένας

    Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε γύρω στις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου (7/6/25)...

    Η Ρωσία κατηγορεί την Ουκρανία ότι «την έστησε» στην προγραμματισμένη ανταλλαγή αιχμαλώτων και σορών

    Η Μόσχα κατηγόρησε σήμερα το Κίεβο ότι ανέβαλε την ανταλλαγή αιχμαλώτων και...