Την δική τους πρόταση για το θέμα των αντιδρομήσεων των δρόμων από τους οποίους είναι να περνούν τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ, έχουν υποβάλει οι κάτοικοι της Κανακάρη και τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η συμπληρωματική μελέτη που έγινε ειδικά για τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ από τη στιγμή που η εταιρεία έχει διαμηνύσει ότι δεν θα στέλνει δρομολόγια από την Κανακάρη αφού είναι μια οδός στενή ως έξοδος και τα οχήματα της δεν μπορούν να περνάνε από εκεί, θα αντιδρομηθούν ειδικά για τον σκοπό αυτό η Αράτου και η Ζαϊμη.
Η πρόταση των κατοίκων της Κανακάρη αναφέρει ότι από τη στιγμή που η αντιδρόμηση δεν θα γίνει μαζί με τις πεζοδρομήσεις των αναπλάσεων, αλλά έναν χρόνο μετά να δοκιμαστεί το εξής σχέδιο:
Να διαμορφωθεί ως ήπιας μορφής πεζόδρομος για να περνάνε από εκεί τα λεωφορεία, το κομμάτι της Μαιζώνος από το ύψος της Αράτου και της Κολοκοτρώνη και να αντιδρομηθεί το κομμάτι της Κολοκοτρώνη από το ύψος της Μαιζώνος έως στην Κανακάρη.
Με αυτόν τον τρόπο η Κολοκοτρώνη θα γίνει μια νέα Ερμού και έτσι τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ θα έχουν λιγότερο χρόνο διέλευσης στο ιστορικό κέντρο. Και επισημαίνουν: «Αν δούμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το σχέδιο αυτό γιατί να αντιδρομήσουμε εφτά δρόμους, χωρίς να γνωρίζουμε τα αποτελέσματα και τις συνέπειες των αντιδρομήσεων αυτών;».
Επί της ουσίας, δηλαδή, η πρόταση τους έχει σαν απώτερο στόχο την κατάργηση της αντιδρόμησης της Κανακάρη και της Κορίνθου.