Πάτρα – Πύργος: Προχωρούν οι εργασίες για τον νέο αυτοκινητόδρομο

    Ημερομηνία:

    Σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com τα έργα εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν το 70% μέχρι το τέλος του έτους παρά του ότι ο φετινός χειμώνας έχει πολλές βροχές που φρενάρει πολλές φορές τον ρυθμό των εργασιών.

    Φλίγκος

    Πλέον με το υπολειπόμενο 30% να αναμένεται να καλυφθεί εντός του 2025, το ερώτημα είναι πότε θα λειτουργήσει συνολικά ο νέος άξονας. Αυτό που έχει ενδιαφέρον καταρχάς είναι πως το 2025 θα είναι οριστικά το έτος που η Ηλεία θα υποδεχθεί για πρώτη φορά λειτουργία κλειστού αυτοκινητόδρομου.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της προόδου η ΤΕΡΝΑ οδηγεί την κούρσα της προόδου έχοντας φτάσει το 86% στο τμήμα Γαστούνη-Πύργος. Η AKTOR έκανε το μεγάλο rebound και πλέον το τμήμα της Καραίικα-Γαστούνη έπιασε το 64,5% ενώ στο πρώτο τμήμα Μιντιλόγλι-Καραίικα που τρέχει η AVAX, η πρόοδος φτάνει το 63%.

    Αναφορικά με την οδοστρωσία (την προετοιμασία δηλαδή του καταστρώματος του αυτοκινητόδρομου) αυτή έχει φτάσει να έχει καλύψει πάνω από τα 50 από τα συνολικά 75 χιλιόμετρα, δηλαδή έχει καλύψει περίπου τα 2/3 του έργου.

    ICECAP
    Από αυτό το στατιστικό υπολογίζεται πως χοντρικά στα μισά, δηλαδή περίπου στα 25 χιλιόμετρα έχουν προχωρήσει τα ασφαλτικά. Ειδικά στο τμήμα της ΤΕΡΝΑ απομένουν 3-4 χιλιόμετρα. Μέχρι το Πάσχα εκτιμάται από πηγές κοντά στο έργο ότι θα έχει πιαστεί το 85% και μετά η αντίστροφη μέτρηση για την παράδοση στην κυκλοφορία θα έχει ήδη ξεκινήσει.

    Πλέον μέσα στο 2025 θα δούμε τον δρόμο να λειτουργεί. Θα είναι το μεγαλύτερο έργο οδικής υποδομής που θα ολοκληρώσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που είναι άλλωστε και ένα από τα έργα-σημαίες του. Συμβατικά επρόκειτο μέχρι τις 18 Μαρτίου να λειτουργήσει το τμήμα Κάτω Αχαϊα-Πύργος και λίγους μήνες αργότερα το υπόλοιπο τμήμα από το Μιντιλόγλι μέχρι την Κάτω Αχαϊα.

    Αυτό το ορόσημο πιθανόν να μην μπορεί να πιαστεί αλλά φαίνεται πως αυτό πιθανότατα να μπορεί να γίνει μέχρι το καλοκαίρι. Αν και δεν έχει κλειδώσει ακόμα, αν η ολοκλήρωση περίπου των 55-56 χιλιομέτρων απέχει κάποιους μήνες από εκείνη του πρώτου δύσκολου τμήματος (που γίνεται διαπλάτυνση του υφιστάμενου άξονα), ίσως να το δούμε να δίδεται στην κυκλοφορία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Λάκης Γαβαλάς: Σχολιάζει την εμφάνιση της Κλαυδίας στο τελικό της Eurovision 2025

    Ο Λάκης Γαβαλάς ήταν καλεσμένος στη σημερινή εκπομπή του...

    Στα χέρια πιάστηκαν κρητικός Ιερέας και σεκιουριτάς μετά τον αγώνα ΟΦΗ-ΟΣΦΠ

    Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε χθες το βράδυ του Σαββάτου...

    Κρατούσαν κορίτσι φυλακισμένο για 7 χρόνια

    Ένα βράδυ της περασμένης εβδομάδας, ένα ξυπόλητο κορίτσι με...

    Ο Τζορτζ Κλούνι μιλά στα «ΝΕΑ»: «Αγαπώ την Ελλάδα»

    Σε πολύ σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Ρίου ένας...