ΠΑΤΡΑ: “Ψόφεν” Μολ στην οδό Κωνσταντινουπόλεως

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    του Αχιλλέα Ροδίτη (ΠΟΛΙΤΕΙΑ)

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
    Για το Open Mall ακούμε χρόνια. Η «Πολιτεία» έχει κάνει και εκτενές ρεπορτάζ. Εν ολίγοις είναι το όραμα για έναν νέο Εμπορικό Δρόμο της Πάτρας που θα «παντρεύει» καλαίσθητα καταστήματα, εξαιρετικά προϊόντα, καινοτόμες υποδομές και στοιχεία «έξυπνης» πόλης και αναβαθμισμένης ποιότητας ζωής…

    Ήταν μια ιδέα του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών που υλοποιείται από τον Δήμο Πατρέων και εξ αρχής επιλέχτηκε η οδός Κωνσταντινουπόλεως, ως «ο ωραιότερος δρόμος της πόλης», όπως χαρακτηριστικά λέει και ο πρώην Πρόεδρος του ΕΕΣΠ κ. Κωνσταντίνος Ζαφειρόπουλος ο οποίος πρωτοστάτησε στην υλοποίηση του Open Mall.

    Και είναι πράγματι μια επιτυχημένη ιδέα, αν κρίνουμε από την επιτυχία που όντως είχε σε όποια άλλη πόλη, ελληνική και ευρωπαϊκή, εφαρμόστηκε. Γιατί η φιλοσοφία ενός τέτοιου εμπορικού κέντρου – δρόμου, αποσκοπεί, αφενός, στην αποκέντρωση της τοπικής αγοράς, αφετέρου, στο να προσελκύσει τον κόσμο και να διεκδικήσει μεγαλύτερη μερίδα του καταναλωτικού κοινού που σήμερα επιλέγει και εμπιστεύεται τα πολυκαταστήματα ξένων συμφερόντων. Αλλά στην περίπτωση της Πάτρας, δυστυχώς, έχουμε ιδιαιτερότητες. Διότι το Open Mall της οδού Κωνσταντινουπόλεως έπρεπε να ήταν έτοιμο και να λειτουργούσε από πέρυσι τα Χριστούγεννα, πήρε παράταση για ένα έτος, αλλά ούτε για φέτος τον Δεκέμβρη διαφαίνεται να είναι έτοιμο και λειτουργικό το έργο. Απεναντίας. Διαπιστώνεται στασιμότητα.

    2) ΚΕΝΤΡΙΚΗ - Κωνσταντινουπόλεως (1) (1) (1)

     

    Ο ΕΕΣΠ ΕΤΟΙΜΟΣ, Ο ΔΗΜΟΣ ΟΧΙ…;

    «Τα έργα δεν προχωρούν και δεν θα είναι ούτε φέτος τον Δεκέμβρη έτοιμο», καταγγέλλει ο κ. Ζαφειρόπουλος. Και εκτός της στασιμότητας, παρατηρείται παράλληλα και έλλειψη ενδιαφέροντος και κινητικότητας από την πλευρά των εμπόρων οι οποίοι υποτίθεται πως θα έπρεπε ήδη να αναζητούν χώρους για να μεταφέρουν εκεί τις επιχειρήσεις τους.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    1) ΕΝΘΕΤΗ Κ. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ (1) (1)

     

    Ο κ. Ζαφειρόπουλος, που έχει εντρυφήσει στο θέμα, εκτός του ότι επιβεβαιώνει απολύτως όλα τα παραπάνω, περί καθυστερήσεων και έλλειψης ενδιαφέροντος μετακίνησης εκ μέρους εμπόρων, δηλώνει επιπρόσθετα μέσω της «Πολιτείας» ότι από πλευράς Εμπορικού Συλλόγου όλα είναι έτοιμα και ότι η στασιμότητα αποδίδεται σε έργα που έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί ή να προχωρούν, με ευθύνη του Δήμου, αλλά ούτε καν έχουν ξεκινήσει.

    Αναφέρει ως παράδειγμα το θέμα των ημιυπόγειων κάδων απορριμμάτων, καθώς έχουν τοποθετηθεί σχεδόν οι μισοί ή λίγοι παραπάνω, αλλά όχι το σύνολο αυτών που προβλεπόταν. Κι ακόμα, ότι δεν έχουν καν αρχίσει να τοποθετούνται τα «έξυπνα» παγκάκια. Αλλά κι ότι δεν φαίνεται να προχωρούν άλλες εργασίες που θα αφορούσαν στις τελευταίες «πινελιές» για την τελική διαμόρφωση και αναμόρφωση όλης της οδού, ώστε να είναι σε θέση να υποδεχτεί αυτό το μεγαλεπήβολο και πολλά υποσχόμενο νέο εμπορικό κέντρο – δρόμο της πόλης.

    «Είναι φανερό ότι υπάρχει στασιμότητα. Δεν κινείται τίποτα και δεν φαίνεται στον ορίζοντα να προχωρά κάτι. Ελπίζουμε να αλλάξει αυτό σύντομα, είναι κρίμα να καθυστερεί έτσι ένα τόσο σημαντικό έργο», σημειώνει ο πρώην πρόεδρος του ΕΕΣΠ. Και επίσης σπεύδει να διευκρινίσει, ότι ο Εμπορικός Σύλλογος είναι καθ’ όλα έτοιμος, σε ό,τι τουλάχιστον του αναλογούσε να προετοιμάσει. Όπως, για παράδειγμα, αυτό-φωτιζόμενες γλάστρες για τις οποίες έχει γίνει ο σχετικός διαγωνισμός, η δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην οποία θα μπορεί κάποιος να μπαίνει για να βλέπει ποια καταστήματα υπάρχουν στην περιοχή, σε ποιο σημείο ακριβώς, και με ποια ακριβώς προϊόντα και σε ποιες τιμές.

    1) ΕΝΘΕΤΗ 1 - (ΛΕΖΑΝΤΑ 1) (1) (1)
    Στο χάρτη, με κίτρινο χρώμα φαίνεται όλη η Κωνσταντινουπόλεως που θα είναι ο νέος, σύγχρονος, εμπορικός δρόμος

     

    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΜΗΣΕΙΣ

    Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας που οδηγεί στην έλλειψη ενδιαφέροντος από Πατρινούς εμπόρους να αναζητήσουν νέους χώρους προς την οδό Κωνσταντινουπόλεως, εκτός της μη εκτέλεσης περαιτέρω εργασιών, φαίνεται να είναι και τα σχέδια για τις επερχόμενες αντιδρομήσεις. Η σκέψη για τις αλλαγές που πρόκειται να «έρθουν», αλλά κυρίως, η έλλειψη ενημέρωσης για το «πότε» ακριβώς και για το «τι» ακριβώς θα γίνει ή θα αλλάξει, αλλά και πώς θα είναι οι νέες κυκλοφοριακές συνθήκες, αποθαρρύνει πολλούς επαγγελματίες. Η πλειονότητά τους δείχνει να τηρεί στάση αναμονής και να λειτουργεί με τη λογική του «βλέποντας και πράττοντας». Κάτι που όμως εγκυμονεί τον κίνδυνο οριστικής απροθυμίας που θα «καταδικάσει» ένα έργο πριν καν γίνει και ενώ είναι βέβαιο ότι μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία ενίσχυσης του τοπικού εμπορίου…

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τουρίστας στην Ταϊλάνδη ζούσε τέσσερις ημέρες με το πτώμα ιερόδουλης στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του

    Ένας τουρίστας στην Ταϊλάνδη ερευνάται για τον θάνατο μιας ιερόδουλης, η οποία βρέθηκε νεκρή στο...

    Χαλκιδική: Συνελήφθησαν δύο ανήλικοι για διακίνηση ναρκωτικών σε μαθητικές εκδηλώσεις

    Συνελήφθησαν το απόγευμα της Παρασκευής 20 Δεκεμβρίου σε περιοχή...

    Κέρδισε τη μάχη θύμα τροχαίου – Νοσηλευόταν στο Ρίο

    Μετά από πολυήμερη παραμονή στην ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου...

    Σπουδαστές της Σχολής Ικάρων άνοιξαν ελληνική σημαία κοντά στην Αγιά Σοφιά και συνελήφθησαν

    Συνελήφθησαν κοντά στην Αγιά Σοφιά, στην Κωνσταντινούπολη, το περασμένο Σάββατο...
    Best Shop