H αντιμετώπιση της ακρίβειας στην αγορά, των ανατιμήσεων στα καύσιμα και στο ρεύμα και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την προστασία των νοικοκυριών, των επιχειρήσεων και της τοπικής οικονομίας, είναι το βασικό θέμα που θα απασχολήσει τη σημερινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.
Το πρόβλημα έχει προσλάβει μεγάλες διαστάσεις και επηρεάζει πλέον πολλαπλά τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, και εκτός των άλλων, η Περιφέρεια καλείται τώρα να αντιμετωπίσει ένα ακόμα πρόβλημα.
Τα 550 ταξί που έχουν αναλάβει την μεταφορά των μαθητών στα σχολεία τους, ζητούν αναπροσαρμογή του κομίστρου, καθώς οι τεράστιες ανατιμήσεις στο πετρέλαιο κίνησης έχει εξανεμίσει κάθε περιθώριο κέρδους.
Οπως δήλωσε στην «Π» ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Πατρών και περιχώρων Γιώργος Σίδερης, όταν τα ταξί έδωσαν τον περασμένο Αύγουστο τις προσφορές τους, στο πλαίσιο της προκήρυξης του διαγωνισμού, η τιμή του ντίζελ κίνησης βρισκόταν στο 1,30 ευρώ. Σήμερα, που η τιμή του καυσίμου έχει εκτιναχθεί στα επίπεδα των 2 ευρώ το λίτρο, το έργο έχει γίνει οικονομικά ασύμφορο για τους αυτοκινητιστές, τόνισε ο κ. Σίδερης.
Τα ταξί ζητούν από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, να ασκήσει πιέσεις προς το Υπ. Εσωτερικών για να γίνει αναπροσαρμογή του προϋπολογισμού του προγράμματος και του κομίστρου, που χρεώνεται ανά χιλιόμετρο διαδρομής για την μεταφορά των μαθητών προς τα σχολεία τους.
Να σημειωθεί ότι στην Πάτρα, το 1/3 το στόλου των ταξί, δηλ. 250 οχήματα μεταφέρουν καθημερινά μαθητές από το σπίτι στο σχολείο και αντίθετα. Ακόμα, 255 οχήματα μοιράζονται το ίδιο έργο και στους άλλους τέσσερις Δήμους της Αχαΐας.
Το μεταφορικό έργο των μαθητών στα σχολεία, είναι μια σημαντική οικονομική ενίσχυση για τους αυτοκινητιστές της Πάτρας και της Αχαΐας, καθώς τους τελευταίους μήνες, οι μετακινήσεις πολιτών έχουν μειωθεί σημαντικά.