flamis.gr

ΠΑΤΡΑ: Στα όριά τους με τις παραγγελίες τα ηλεκτρονικά καταστήματα – ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ

Η μεγαλύτερη από την αρχικώς ανακοινωθείσα διάρκεια του lockdown, το γεγονός ότι πλησιάζουν Χριστούγεννα και όλοι επιθυμούν να κάνουν αγορές, αλλά και το ότι πολύ περισσότεροι καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί με το ηλεκτρονικό εμπόριο, οδηγούν πλέον σε σημαντικές καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών, σε εξάντληση των αποθεμάτων, αλλά ακόμη και στο κλείσιμο ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς οι επιχειρήσεις δεν μπορούν πλέον να εγγυηθούν την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων.

Το παράδειγμα του Jumbo, το οποίο έχει κλείσει για δεύτερη φορά το ηλεκτρονικό του κατάστημα, δεν είναι το μοναδικό. Στην απόφαση να κλείσει προσωρινά το ηλεκτρονικό της κατάστημα προχώρησε και η αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού Jysk, ενώ άλλες αλυσίδες, όπως για παράδειγμα το «Πλαίσιο», αποφάσισαν να περιορίσουν τις παραγγελίες χαμηλής αξίας. Η τελευταία δεν «επιτρέπει» την ολοκλήρωση της παραγγελίας από το ηλεκτρονικό της κατάστημα εάν αυτή είναι αξίας χαμηλότερης των 35 ευρώ.

Ο χρόνος παράδοσης

Ακόμη και όσοι δεν έχουν προβεί σε κλείσιμο των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων, έχουν οδηγηθεί αναγκαστικά σε επιμήκυνση των ημερών παράδοσης. Για παράδειγμα, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα για παραγγελίες εντός της Αττικής από την αλυσίδα παιχνιδιών «Μουστάκας» ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης ήταν το μέγιστο 7 ημέρες, τώρα είναι 9 ημέρες. Η Praktiker από την πλευρά της ενημερώνει ότι ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών μπορεί να είναι αυξημένος κατά 5-7 εργάσιμες ημέρες.

Comments are closed.