Μια ξεχωριστή συνάντηση για παρέα και ούζο διοργάνωσε η Πανελλήνια Εταιρεία Γηριατρικής και Γεροντολογίας, την Πέμπτη 28/5/26 στα Υψηλά -Αλώνια.
Η συμμετοχή μελών και φίλων ξεπέρασε κάθε προσδοκία σε αριθμό και η ατμόσφαιρα γενικά ήταν ιδιαίτερα φιλική, ζεστή και ευχάριστη. Τα υπέροχα φαγητά – μεζέδες, η μπύρα – το τσίπουρο και το δροσερό κρασάκι απογείωσαν την απόλαυση. Τέλος, η αποχώρηση από την εκδήλωση ήταν μόνο μια συνεχής ευχή και υπόσχεση «μακάρι να ξαναβρεθούμε όλοι και του χρόνου» με την ελπίδα της επανάληψης της υπέροχης αυτής εμπειρίας.




