Tου Φίλιππου Ανδρεόπουλου
Τα δέμα έπρεπε να φύγει σήμερα από Πάτρα. Η ώρα ήταν 12.15 το μεσημέρι και το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στην Έλληνος Στρατιώτου μια μόλις γωνία από το σπίτι μου… Φεύγω και σε 3 λεπτά είμαι εκεί. Το νούμερο που εξυπηρετείται εκείνη την ώρα είναι το 113. Το δικό μου χαρτάκι που μόλις έβγαλα γράφει 121. Μια χαρά σκέπτομαι. Δεν θα αργήσω…. Αμ δε… Όταν έχεις να κάνεις με ΕΛΤΑ της ΝΤΡΟΠΗΣ, της ΟΡΓΗΣ, της ΞΕΥΤΙΛΑΣ και της ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ η έννοια του χρόνου καταλύεται… Ξαφνικά αρχίζουν οι διαπιστώσεις… Ένας μόνο ο υπάλληλος, πίσω από τα 3 γκισέ, που εξυπηρετεί σε ένα από τα μεγαλύτερα υποκαταστήματα ΕΛΤΑ στο Τρίτο Μεγαλύτερο Αστικό Κέντρο της Χώρας… Η δεύτερη διαπίστωση δεν αργεί να έρθει δυσάρεστη και αυτή… Η κυρία που εξυπηρετείται με το νούμερο 113 έχει άπειρα πακέτα να στείλει μέσα σε μια τεράστια jumboσακουλα… Θλίψη… Αρχίζει και μαζεύεται κόσμος… Το 113 πεισματικά δεν λέει να αλλάξει… Η ώρα πάει 12.45… Μισή ώρα αργότερα 13.15 … Λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι ο ηλεκτρονικός αριθμός εξακολουθεί πεισματικά να γράφει 113… Η υπάλληλος μέσα από το γκισέ φιλότιμα προσπαθεί να κάνει όσο πιο γρήγορα μπορεί αλλά δεν είναι μηχανή… Ο κόσμος μουρμουρίζει μη αντέχοντας άλλο την αναμονή… Ως δια μαγείας 2.15 (ναι καλά διαβάζετε) το μεσημέρι ο αριθμός αλλάζει και γίνεται 114. Περίπου 15 λεπτά μετά 2.30 το μεσημέρι φτάνει η σειρά μου και σκέπτομαι ανακουφισμένος ότι ξεμπέρδεψα… Αμ δε… Στην ερώτηση μου (απλά για επιβεβαίωση), και βλέποντας ότι το αυτοκίνητο των ΕΛΤΑ δεν έχει φορτώσει ακόμα γιατί είναι εκεί, αν το δέμα μου (για το οποίο υπέστην όλη αυτή τη ταλαιπωρία) θα φύγει σήμερα η αφοπλιστική απάντηση της υπαλλήλου είναι αρνητική… «Δεν προλαβαίνει» μου λέει… «Γιατί» ανταπαντώ «αφού το αυτοκίνητο είναι ακόμα έξω και δεν έχει φορτώσει»… «Έχει φτιαχτεί η λίστα» μου λέει ευγενικά η υπάλληλος «και δεν μπορεί πλέον να μπει μέσα»… «Αύριο» συμπληρώνει… Μα της λέω «γιατί έχει φτιαχτεί η λίστα. Εγώ το έφερα σήμερα για να φύγει σήμερα»… Λυπάμαι μου λέει η υπάλληλος… Και εγώ λυπάμαι μέσα μου για την κατάντια των ΕΛΤΑ… Φυσικά οι υπάλληλοι δεν φταίνε σε τίποτα… Αν υπήρχε λίγη ντροπή θα έπρεπε να απολογηθεί ο Περιφερειακός Διευθυντής… Δεν τον ξέρω ούτε με ενδιαφέρει ποιος είναι… Αυτό που διαπιστώνω με βάση την εξυπηρέτηση μου είναι ότι η Διοίκηση του είναι ανεπαρκής!!! Δεν γίνεται με 8 νούμερα αναμονής να εξυπηρετούμαι 2 και πλέον ώρες μετά αφενός και αφετέρου δέμα που παραδίδω εντός των χρονικών ορίων λειτουργίας του υποκαταστήματος να μην φεύγει αυθημερόν για τον προορισμό του… Θα είχε ειλικρινά αξία μια απάντηση έστω μια δικαιολογία από την πλευρά των ΕΛΤΑ αλλά δεν περιμένω τέτοια ευαισθησία…