ΠΑΤΡΑ: Τι έκανε η Coffee Island και «δάμασε» την πανδημία

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis
    Θετικό είναι το 2020 για την πατρινή αλυσίδα Coffee Island και μάλιστα η διοίκησή της, στην τελευταία οικονομική της έκθεση για την χρήση του 2019, εκτιμά πως η εταιρεία παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν το 2020 λόγω της πανδημίας του Covid-19, αναμένεται να συνεχίσει την κερδοφόρα πορεία της.
    Συγκεκριμένα αναμένεται να αυξήσει τα συνολικά της έσοδα με αύξηση του αριθμού των καταστημάτων της, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην αγορά του εξωτερικού (Ελβετία, Ρουμανία), καθώς και με την διεύρυνση, αναβάθμιση και ανανέωση της προϊοντικής γκάμας του φαγητού και των συσκευασμένων κωδικών καφεκοπτείου λιανικής.
    Οπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, το τμήμα Ερευνας και Ανάπτυξης εργάζεται στο κομμάτι ανάπτυξης νέων προϊόντων που θα λειτουργήσουν υποστηρικτικά στην οργανική ανάπτυξη των ήδη υπαρχόντων καταστημάτων αλλά και στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου.
    Κινήσεις και επενδύσεις που υλοποιήθηκαν κατά την χρήση του 2019, είχαν ως αποτέλεσμα, η Coffee Island να αναπτύξει τον κύκλο εργασιών της του 2020, με έναν εξαιρετικά υψηλό ρυθμό.
    Παρά το lockdown και την χωρίς προηγούμενο κατακόρυφη πτώση τζίρου στην εστίαση και στον τουρισμό, η Coffee Island στο 8μηνο του 2020, έχει καταφέρει να διατηρήσει τον εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξής της σε εξαιρετικά θετικά επίπεδα σε ό,τι αφορά στον κύκλο εργασιών της, σε ένα εύρος αύξησης της τάξεως του +12% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ως αποτέλεσμα της στρατηγικής επενδύσεων που υλοποιήθηκε το 2019.

     

    ΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
    Ειδικότερα το 2019 η Coffee Island επέκτεινε το δίκτυο των καταστημάτων που τροφοδοτεί με συνολικά 20 νέα καταστήματα (Ελλάδα και εξωτερικό) και συνολικά στο τέλος της χρήσης ο συνολικός αριθμός των σημείων του δικτύου της ανήλθε σε 428.
    Μάλιστα τον Ιούλιο του 2019 η εταιρεία ξεκίνησε συνεργασία με την αγορά της Κίνας, μέσω Master Franchisee, ενώ τον Νοέμβριο του ίδιου έτους άνοιξε το πρώτο κατάστημα στο Dubai μέσω Franchise. Φυσικά πέρα από την είσοδο σε αυτές τις δυο αγορές, η Coffee Island συνέχισε να λειτουργεί σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, και Καναδά.
    GYMALL
    Επίσης μέσα στο 2019 η Coffee Island προέβη στην μίσθωση νέων χώρων εκτάσεως 7.000 τ.μ. στην ΒΙΠΕ Πατρών για την επέκταση των αποθηκευτικών και γραφειακών της εγκαταστάσεων, καθώς και σε επενδύσεις για την επέκταση των υφιστάμενων γραμμών παραγωγής της.
    Στους χώρους αυτούς λειτουργεί πλέον και μια νέα γραμμή παραγωγής υπό καθεστώς φορολογικής αποθήκης η οποία καλύπτει μέρος της εξαγωγικής δραστηριότητας.
    Στο ιδιόκτητο κτίριο της εταιρείας, επεκτάθηκε η παραγωγή με την εγκατάσταση νέας υπερσύγχρονης δίδυμης γραμμής φρύξης και συσκευασίας, νέου συστήματος τροφοδοσίας ωμού καφέ με σιλό και νέας μηχανής καβουρδίσματος καφέ.
    Τέλος, εγκαταστάθηκε γραμμή παραγωγής ελληνικού καφέ (σε κόκκο αλλά και αλεσμένου) η οποία, καθιστά δυνατή την κάλυψη μεγάλων μεριδίων στην εγχώρια και όχι μόνο αγορά.

    Την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας και του λογότυπου της Coffee Island, ακολούθησε η ανακαίνιση σταδιακά του συνόλου των καταστημάτων της, η διάνθισή τους με καινούργια εικαστικά στοιχεία, καθώς και η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων, με στόχο την προσφορά μιας ολιστικής -αλλά πάντα ποιοτικής- εμπειρίας, σε κάθε καταναλωτή.
    Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο των καταστημάτων Coffee Island, εντάχθηκε το food project, με στόχο την παροχή μίας ευρείας γκάμας φρέσκων προϊόντων στο καταναλωτικό κοινό, το οποίο μπορεί να απολαύσει πλέον από ένα πλήρες πρωινό έως ένα ελαφρύ γεύμα, ενώ την ίδια στιγμή, ενισχύθηκε σημαντικά ο προϊοντικός κορμός του καφεκοπτείου, στον οποίο η Coffee Island έχει μακρά παράδοση, με νέα χαρμάνια, αλλά και καινούργια προϊόντα καφέ για το σπίτι.
    Παράλληλα με την ανανέωση στα καταστήματα, παρουσιάστηκε και ένα ανανεωμένο, application καθώς και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα επιβράβευσης My Rewards, επιβραβεύοντας τους καθημερινούς πελάτες με τις ηλεκτρονικές τους αγορές.
    Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο My Coffee Island APP αποτέλεσε το κύριο όχημα για την επίτευξη αύξησης των πωλήσεων μέσω e-commerce, σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και απέκτησε γρήγορα δεκάδες χιλιάδες downloads και reviews, κατακτώντας από την πρώτη στιγμή θέση στις κορυφαίες εφαρμογές food & drink στα APP stores.

    Πελοπόννησος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Παπαδόπουλος: Η περιοχή δίνει μεγάλα μεγέθη σεισμών – Οι αιχμές για το «μπέρδεμα» με τα 5,7 Ρίχτερ

    Σεισμός 5,7 Ρίχτερ 23 χιλιόμετρα ανατολικά των Στροφάδων ταρακούνησε την Ηλεία...

    Πώς να σώσετε το γάμο σας σε μια μέρα – Θεραπεία express για ζευγάρια

    Μπορεί να σώσουμε μια σχέση ετών, μέσα σε μια...

    Μεσολόγγι: Επίθεση με μπογιές στο σπίτι του πρώην υπουργού Σπήλιου Λιβανού(ΦΩΤΟ)

    Άγνωστοι έγραψαν συνθήματα και έριξαν μπογιές στο σπίτι του...

    Φάμπρικα προσφυγών απειλεί μεγάλες επενδύσεις

    «Κάθε project και… δικαστήριο», λένε παράγοντες του οικονομικού επιτελείου εκφράζοντας ανησυχία για κύμα δικαστικών...