του Αχιλλέα Ροδίτη
Μιλώντας για το «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου» και τα φυτά του, το ερώτημα που προκύπτει, είναι… τι πρέπει να περιμένουμε από εδώ και πέρα. Αρκούσε η τοποθέτηση φυτών; Όχι βέβαια. Υπάρχουν κι άλλα που πρέπει να γίνουν και θα συμβούν από Σεπτέμβρη. Πρώτα απ’ όλα, η κατασκευή της ειδικής διαδικτυακής πλατφόρμας στην οποία θα ενταχτούν όλα τα καταστήματα που είναι εγγεγραμμένα στη λίστα του OPEN MALL.
Μέσω της πλατφόρμας, 130 επιχειρήσεις θα μπορούν να προωθήσουν προϊόντα τους και υπηρεσίες, στο πλαίσιο ενιαίας διάδοσης όσων παρέχει στους καταναλωτές η περιοχή, (Μαιζώνος, Καρόλου, Κορίνθου, Κωνσταντινουπόλεως έως Αγ. Σοφίας). Επίσης, αναμένονται νέες παρεμβάσεις, που θα αφορούν στην εικόνα και την καθαριότητα, θα υπάρξουν events και συναυλίες, που θα στοχεύουν στο να οδηγήσουν προς τα εκεί μέρος του καταναλωτικού κοινού.
Αλλά είναι ξεκάθαρο και το μήνυμα που εκπέμπεται από τον Εμπορικό Σύλλογο Πατρών προς τους ενταγμένους στο έργο επαγγελματίες. «Πρέπει να ασχοληθούν και οι ίδιοι ενεργά», δηλώνει εκ μέρους του ΕΕΣΠ ο Γραμματέας του, Χρήστος Σολωμός. Ο οποίος έχει επισκεφθεί δυο και τρεις φορές κάθε επιχείρηση για να ενημερώσει ενώ επικαλείται την μειωμένη προσέλευση στην εκδήλωση που έκανε ο ΕΕΣΠ στα τέλη Μαΐου για να υπάρξει πλήρης ενημέρωση για το OPEN MALL. Αφού από τους 130 επαγγελματίες, πήγαν μόνο… 20! «Άρα για να πετύχει το πρόγραμμα, πρέπει όλοι να ασχοληθούν», τονίζει.
ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ – ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ