ΠΑΤΡΑ: Τι… περιμένουν “αραγμένα” τα Υδροπλάνα;

    Ημερομηνία:

    του Αχιλλέα Ροδίτη |

    Τελικά πότε θα έρθει το Υδροπλάνο στην Πάτρα; «Στην Ελλάδα ζούμε. Πάμε και βλέπουμε…»! Αυτή ήταν η απάντηση του Mr Hellenic Seaplanes στην «Πολιτεία», δηλαδή, του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρείας κου Νικόλα Χαραλάμπους.

     

    Πάντως, προ ημερών ο κ. Χαραλάμπους εξέδωσε ανακοίνωση σημειώνοντας ότι «το πρώτο επιβατικό υδροπλάνο είναι μία στροφή πριν την αποθαλάσσωσή του, με την Hellenic Seaplanes να ξεκινά άμεσα την εφαρμογή του δυναμικού της πλάνου για πτήσεις, ανεβάζοντας τον πήχη στις μεταφορές της χώρας».

    2 υδροπλανα 2 1

    Αλλά ειδικότερα για την Πάτρα, δυστυχώς η «Πολιτεία» επιβεβαιώθηκε όταν την Άνοιξη έγραφε – σε αντιδιαστολή με άλλα δημοσιεύματα – ότι «ούτε φέτος το καλοκαίρι» θα βλέπαμε τα υδάτινα φτερά πάνω από την πόλη. Και αυτό, διότι απαιτείται κι άλλη γραφειοκρατική διαδικασία η οποία αφορά στις άδειες πτήσεις. Διαδικασία για την οποία δεν έχουν μπει ακόμα οι απαιτούμενες Υπουργικές υπογραφές!

    Εκτός αυτού, απομένει και να ολοκληρωθούν και τα υπόλοιπα υδατοδρόμια στους προορισμούς από την Πάτρα. Δεν αρκεί που το υδατοδρόμιο της πόλης είναι καθ’ όλα έτοιμο. Πρέπει να είναι κι εκείνα στα οποία θα προσθαλασσωθεί το υδροπλάνο. Και στις περιοχές Ζακύνθου και Κεφαλονιάς παρατηρήθηκαν τεράστιες καθυστερήσεις.

    Σε κάθε περίπτωση, ο κος Χαραλάμπους παραμένει αισιόδοξος δηλώνοντας ότι «ο δρόμος προς έναν νέο, πιο γρήγορο και ασφαλή τρόπο να ταξιδεύουμε στην Ελλάδα, ανοίγει ορθάνοιχτα μέσα από τα υδροπλάνα και τις επιβατικές τους πτήσεις. Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο μεταφοράς, παρότι έχει περάσει ‘χίλια κύματα’ τα τελευταία 10 χρόνια μέχρι την εκκίνησή του, ‘πετάει’ από πάνω του την ταμπέλα του φιλόδοξου project και γίνεται πλέον εφαρμόσιμο…».

    2 υδροπλανα 4 1

    Βέβαια ο ορίζοντας που έχει θέσει πια η εταιρεία είναι η τουριστική σαιζόν του 2024. Άρα από του χρόνου το καλοκαίρι. Ελπίζοντας ότι στο μεσοδιάστημα θα γίνουν «βήματα» για όσα ακόμα εκκρεμούν. Σε μια υπόθεση που αφορά ένα επιχειρηματικό σχέδιο τεράστιας επένδυσης, το οποίο ξεκίνησε να υλοποιείται το 2013 και ακόμα δεν έχει αποκτήσει «σάρκα» και «οστά».

    Σε μια χώρα που κατά πολλούς η σύνδεση περιοχών με υδροπλάνα θα έπρεπε να αποτελεί πρώτη προτεραιότητα από δεκαετίες πριν, λόγω της μορφολογίας και των νησιών. Διότι σκοπός των δρομολογίων δεν θα είναι μόνον η μεταφορά τουριστών αλλά κι η δυνατότητα επιχειρηματικών «ανοιγμάτων» και συνεργασιών μεταξύ περιοχών, (πχ Πάτρα – Κέρκυρα), μέσω της απόλυτης μείωσης του χρόνου μετάβασης από την μια περιοχή στην άλλη.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Δείτε πόσο τζίρο κάνουν στην Ελλάδα Temu και Shein

    Τα μικροδέματα που εισήλθαν το 2024 στην ΕΕ από...

    Στον χρυσό στρέφονται και οι Έλληνες – Περιζήτητες οι λίρες

    Στο πιο ασφαλές από τα ασφαλή καταφύγια συνωστίζονται κεντρικές...

    Μαζικές απολύσεις βλέπει ο «νονός της τεχνητής νοημοσύνης» – Ποιες δουλειές είναι ασφαλείς

    Είναι μια πολύ καλή εποχή να γίνει κανείς υδραυλικός....

    Επιχείρηση Φορντό: Ποιο είναι το όπλο που θέλουν οι Ισραηλινοί

    Οσο η συζήτηση για το μέλλον της σύγκρουσης Ισραήλ –...