ΠΑΤΡΑ: Το 2026 (και αν) θα γίνουν οι αντιδρομήσεις! “Φεύγει” και το… 2025!

    Ημερομηνία:

    Το ζήτημα των αντιδρομήσεων των οδών Κορίνθου και Κανακάρη στην Πάτρα, που εκκρεμεί εδώ και χρόνια, ξεμπλοκάρει μετά την απόφαση του περιφερειακού συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, η οποία ενέκρινε τις μελέτες του Δήμου Πατρέων για τις αντιδρομήσεις και την αλλαγή των φωτεινών σηματοδοτών.

    Ωστόσο, η διαδικασία υλοποίησης του έργου εξακολουθεί να είναι πολύπλοκη και απαιτεί περαιτέρω βήματα.

    Το θέμα θα επανέλθει στη Δημοτική Επιτροπή και στη συνέχεια στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Πατρέων, θα ληφθεί νέα απόφαση και θα διαβιβαστούν οι αποφάσεις στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση για την τελική έγκριση.
    Στη συνέχεια, θα πρέπει να γίνει η προμήθεια και εγκατάσταση φωτεινών σηματοδοτών σε σημεία της πόλης, καθώς ενώ στην οδό Κορίνθου-Κανακάρη έχουν ήδη τοποθετηθεί φανάρια με αντίθετη φορά, για τις οδούς Αράτου-Ζαΐμη, Μαιζώνος-Κωνσταντινουπόλεως και Αγίας Σοφίας χρειάζεται να γίνει προμήθεια και εγκατάσταση νέων φωτεινών σηματοδοτών. Επιπλέον, θα πρέπει να γίνει συντήρηση και στα ήδη τοποθετημένα φανάρια.

    Για όλα τα ανωτέρω, μίλησε στον Peloponnisos FM η αρμόδια αντιδήμαρχος Αναστασία Τογιοπούλου και, σύμφωνα με εκτιμήσεις, η υλοποίηση του έργου δεν μπορεί να ολοκληρωθεί πριν το 2026.

    proliptikes

    Τόνισε η κ. Τογιοπούλου: «Η τελική έγκριση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων θα είναι η απαρχή της υλοποίησης του τεχνικού έργου. Η εκτίμησή μας είναι ότι αυτό με βάση τις διαδικασίες που απαιτούνται γραφειοκρατικά δεν μπορεί να γίνει μέσα στο 2025. Εκτιμούμε ότι καλώς εχόντων των πραγμάτων, δηλαδή τελειώνοντας με τις εγκριτικές αποφάσεις και προχωρώντας την υλοποίηση του τεχνικού έργου μέσα στο 2026 θα υλοποιήσουμε το θέμα των αντιδρομήσεων».

    Το ζήτημα των αντιδρομήσεων έχει αναδείξει και άλλα προβλήματα, όπως η ασάφεια στον χαρακτηρισμό των οδών. Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Οδικών Υποδομών του υπουργείου Υποδομών χαρακτηρίζει οδούς όπως η Κορίνθου, η Καρόλου, η 28ης Οκτωβρίου, η Αγίου Ανδρέου, η Πατρέως και η Οθωνος- Αμαλίας ως οδικό δίκτυο με ανεπιβεβαίωτο χαρακτήρα. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι σαφές αν ανήκουν στο εθνικό οδικό δίκτυο ή στο δημοτικό, γεγονός που δημιουργεί διοικητικές και οικονομικές δυσκολίες.

    Οι πολίτες της Πάτρας δεν ενδιαφέρονται για τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και τις διοικητικές διαφορές. Αυτό που τους απασχολεί είναι η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας στο κέντρο της πόλης. Η αντιδρόμηση των οδών Κορίνθου και Κανακάρη, μαζί με τις αλλαγές στους φωτεινούς σηματοδότες, αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την κυκλοφοριακή ροή και να μειώσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί καθημερινά.

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σούπερ μάρκετ: Τα νέα δεδομένα σε προσφορές και εκπτώσεις

    Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας και ενισχυμένοι έλεγχοι εισάγουν αυστηρότερους κανόνες για τις προσφορές...

    Ο Νεκτάριος Φαρμάκης με τους εύζωνες στο Μανχάταν – ΦΩΤΟ

    Σε ανάρτησή του ο Περιφερειάρχης Δυτ. Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης...

    Δημοπρασία: Στο σφυρί από τον Sotheby’s ο ΕΤ Εξωγήινος

    Ένα αυθεντικό μοντέλο του «ΕΤ του Εξωγήινου», που χρησιμοποιήθηκε στην ομώνυμη ταινία του...

    Ανάπτυξη 1% του ΑΕΠ έχασε ήδη η Ελλάδα λόγω της εξωγενούς κρίσης

    Εν μέσω απανωτών διεθνών κρίσεων, οι δείκτες και οι...