Η απάντηση καταστήματος διασκέδασης για επεισόδιο με πρωταγωνιστή Πατρινό
Προ ημερών το flamis.gr, χωρίς να αναφέρει ονόματα καταστήματος και πρωταγωνιστών, δημοσίευσε ρεπορτάζ για επεισόδιο με ξυλοδαρμό που συνέβη σε γνωστό κατάστημα διασκέδασης. Λάβαμε επιστολή από την ιδιοκτησία του καταστήματος Metropolis σε σχέση με το συμβάν την οποία δημοσιεύουμε, έστω και αν δεν γνωρίζουμε αν όντως συνέβη εκεί το επεισόδιο:
«Την 6/7/2024 σε προγραμματισμένη εκδήλωση κατά την οποία εμφανίστηκε στο θερινό Metropolis, Έλληνας καλλιτέχνης, «πελάτης» του καταστήματος, ο οποίος καθόταν με δική του παρέα, διέθεσε αυτοβούλως και χωρίς να συνεννοηθεί με την επιχείρηση, τραπέζι το οποίο ήταν ρεζερβέ, σε τρίτα άτομα φιλικά προς αυτόν. Άμεσα ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης του εξήγησε ότι το τραπέζι ήταν ρεζερβέ και ζήτησε ευγενικά την μετακίνηση τους. Τότε ο συγκεκριμένος «πελάτης», επιτέθηκε τόσο στον ιδιοκτήτη, όσο και σε άτομο του προσωπικού, πλην όμως με την επέμβαση των εργαζομένων και των παριστάμενων στο συμβάν πελατών, αποχώρησε από το κατάστημα. ΔΕΝ συνέχισε την διασκέδαση του και ΔΕΝ εξόφλησε τον λογαριασμό, όπως αναφέρεται στο συγκεκριμένο δημοσίευμα.
Όσον αφορά δε στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης και υπογράφοντα το παρόν, ο οποίος είναι έμπειρος επαγγελματίας και λειτουργεί τα καταστήματά του με σεβασμό προς τους πελάτες του και αξιοπρέπεια, ουδέποτε κρύφτηκε σαν «βρεγμένη γάτα» – ως ανακριβώς και με διάθεση σαρκασμού αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα – αλλά συνέχισε την δουλειά του και φρόντισε, ως όφειλε, να ολοκληρωθεί η βραδιά, η οποία εν τέλει ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Σε μια ευνομούμενη κοινωνία τέτοιες αυθαίρετες συμπεριφορές και περιστατικά είναι καταδικαστέα, η δε επιχείρηση επιφυλάσσεται για τα νόμιμα δικαιώματα της.