Την φωτογραφία έβγαλε ο φωτορεπόρτερ Οδυσσέας Ξεριζωτής. Και επισημαίνει: «Τρίποντο στην αδιαφορία! Σχεδόν σε όλες τις λαϊκές συνοικίες της Πάτρας είναι εγκαταλειμμένα τα γηπεδάκια μπάσκετ. Διαλυμένα μπασκετες , περίφραξη και τερέν εδώ και μια δεκαετία . Εάν δεν υπέχουν χρήματα δώστε τα σε χορηγό ή ας υιοθετησει μια ομάδα (Προμηθέας, Απόλλωνας, Γλαυκός – Έσπερος … ) ώστε τα παιδιά να είναι μακριά από τα ναρκωτικά και την απασχόληση κινητού τηλέφωνου .
Πάτρα: «Τρίποντο στην αδιαφορία”!
Ημερομηνία:

