Στο τελευταίο τρίμηνο του 2021 προσδιόρισε ο Κώστας Καραμανλής την έναρξη των διαδικασιών για την δημοπράτηση του έργου της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κανελλοπούλου-νέο λιμάνι (υπογειοποιημένο), το οποίο χαρακτήρισε «απόλυτη προτεραιότητα» στο νέο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων του υπουργείου Υποδομών. Επόμενο βήμα θα είναι η μελέτη σύνδεσης του σιδηροδρομικού δικτύου με την Βιομηχανική Περιοχή.

Μιλώντας σε διαδικτυακή εκδήλωση που διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με αφορμή το ευρωπαϊκό έτος σιδηροδρόμου, ο Κ. Καραμανλής ανέφερε ότι το υπουργείο θα αξιοποιήσει τα εργαλεία του ανταγωνιστικού διαλόγου και της μεθόδου μελέτη-κατασκευή, τα οποία είναι γνωστά και εφαρμόζονται στην υπόλοιπη Ευρώπη. Ο υπουργός Υποδομών πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε απόλυτη συνεννόηση με τους αρμόδιους φορείς της ευρωπαϊκής επιτροπής, η οποία χρηματοδοτεί τα σιδηροδρομικά έργα. «Εμείς δεν μπορούμε να κοροϊδεύουμε τον κόσμο… Δεν λειτουργούμε ποτέ με τη λογική ”πες ωραία μεγάλα λόγια σήμερα κι άσε τον επόμενο να καθαρίσει”… Γι’ αυτό και το θέμα μάς απασχόλησε πολύ», υποστήριξε ο Κ. Καραμανλής. Υπενθύμισε ότι η αρχική εκτίμηση προέβλεπε μερική υπογειοποίηση γύρω στα δύο χιλιόμετρα, τελικά όμως το υπουργείο κατέληξε ότι μπορεί να υπογειοποιηθεί πολύ μεγαλύτερο μέρος της γραμμής, χωρίς όμως να πάει σε ανεφάρμοστες προτάσεις.
