Πατρών – Πύργου: ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: Στήθηκαν τα πρώτα εργοτάξια

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Στην τελική ευθεία φαίνεται πως βρίσκεται η έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος.

    Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και από τις φωτογραφίες που ανάρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Βαγγέλης Δημητρόπουλος, το εργοτάξιο στα Καμίνια έχει ήδη στηθεί και ετοιμάζονται προκάτ αλλά και χώροι γραφείων, ενώ μπουλντόζες και JCB σκαλίζουν τον περιβάλλοντα χώρο.

    Πατρών – Πύργου: ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: Στήθηκαν τα πρώτα εργοτάξια

    Θυμίζουμε ότι η διάρκεια των έργων με έναρξη γύρω στο Πάσχα, έχει οριστεί για τα πρώτα 56 από τα συνολικά 75 χιλιόμετρα, και όπως αναφέρει ενημερωτικό σημείωμα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα ολοκληρωθούν και θα δοθούν στην κυκλοφορία πριν τους 35 μήνες, δηλαδή στα τέλη του 2024. Αφορά το τμήμα Πύργος-Κάτω Αχαγιά. Το υπόλοιπο τμήμα μέχρι την Περιμετρική Πάτρας θα δοθεί στους 40 μήνες. Αυτό σημαίνει ότι η πλήρης ολοκλήρωση του έργου θα πραγματοποιηθεί στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2025, ενώ πριν από περίπου ένα μήνα ο υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης είχε προαναγγείλει την εγκατάσταση των πρώτων εργοταξίων στην περιοχή που θα κατασκευαστεί ο νέος αυτοκινητόδρομος.

    Πατρών – Πύργου: ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: Στήθηκαν τα πρώτα εργοτάξια

    Ο νέος άξονας θα έχει διατομή αυτοκινητοδρόμου, με ταχύτητα μελέτης 120 χλμ/ώρα και θα περιλαμβάνει γέφυρες, τεχνικά έργα και όλες τις προβλέψεις των υπόλοιπων αυτοκινητοδρόμων στη χώρα.

    GYMALL

    Στην τροποποιημένη σύμβαση προβλέπονται δύο νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων συν άλλοι δύο πλευρικοί, με το κόστος να υπολογίζεται σε 0,063 ευρώ ανά χιλιόμετρο ενώ θα υπάρχει αναλογική χρέωση για ηλεκτρονικούς χρήστες.

    Αυτό πρακτικά σημαίνει πως απλή διέλευση απ’ τον Πύργο έως την Πάτρα θα κοστίζει για τα επιβατικά Ι.Χ. 4,8 ευρώ και με επιστροφή 9,6 ευρώ.

    Πατρών – Πύργου: ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: Στήθηκαν τα πρώτα εργοτάξια

    Οι σταθμοί διοδίων θα τοποθετηθούν, «μετωπικά» στην Κυλλήνη και στο Μιντιλόγλι (13ο χιλιόμετρο) ενώ οι δύο «πλευρικοί» σταθμοί σε Αμαλιάδα και Κάτω Αχαΐα.

    Επίσης προβλέπονται σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών, όπως και τουαλέτες ανά κάποια χιλιόμετρα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Bloomberg για Ελληνικό: Η μεγαλύτερη έξυπνη πόλη της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα

    Το έργο του Ελληνικού από την Lamda Development εξυμνεί με δημοσίευμά του το Bloomberg,...

    Δίαιτα: Τι να τρώμε περισσότερο ώστε να «χάσουμε» λίπος και όχι μύες

    Στην προσπάθεια να χάσουμε κιλά, σημαντικό ρόλο παίζει  να...

    Γήρανση: Πόσο νέοι νιώθουν οι σημερινοί 75χρονοι – Τελικά πότε ξεκινούν τα γηρατειά;

    Εσείς πόσο νέος ή ηλικιωμένος αισθάνεστε; Νέα μελέτη αναδεικνύει ότι...

    Όλα όσα χρειαζόμαστε στο τραπέζι μας για ένα Καλό Πάσχα

    Το Πάσχα είναι η μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης κι...