ΠΑΤΡΩΝ – ΠΥΡΓΟΥ: Δείτε πόσοι άνθρωποι σκοτώθηκαν στην “καρμανιόλα” τα τελευταία 6 χρόνια

    Ημερομηνία:

    Ο πιο αιματοβαμμένος δρόμος της Ελλάδας και ο πλέον επικίνδυνος σε όλη την Ευρώπη είναι αδιαμφισβήτητα η Πατρών – Πύργου. Μέσα σε σχεδόν έξι χρόνια 73 ζωές ξεψύχησαν στην άσφαλτο! Ο αριθμός κόβει την ανάσα.

    Τόσες ψυχές έγιναν θυσία στον βωμό της ασφάλτου… Ο πόνος τεράστιος για τόσες οικογένειες που θρηνούν για τον άδικο χαμό ανθρώπων κάθε ηλικίας που έμελλε να αφήσουν την τελευταία τους πνοή στα «στοιχειωμένα» χιλιόμετρα της εθνικής καρμανιόλας της Αχαΐας και της Ηλείας.
    Δύο νομοί που δυστυχώς βλέπουν τον «μαύρο» κατάλογο των θυμάτων να μακραίνει. Τελευταία θύματα της εθνικής μας λαιμητόμου, το ζευγάρι από την Αμαλιάδα Ηλείας που ξεψύχησε δύο εβδομάδες πριν στο 14 χιλιόμετρο της εθνικής οδού Πατρών – Πύργου. Ενός δρόμου που στερείται εδώ και χρόνια μέτρων ασφαλείας.

    Τους τελευταίους μήνες το Υπουργείο Υποδομών μετά από αίτημα της Περιφερειακής Αρχής έχει παρέμβει τοποθετώντας κορύνες στην Πατρών – Πύργου, από το ύψος της Κάτω Αχαΐας, οι οποίες θα φθάσουν σύντομα μέχρι τον Πύργο, ενώ ήδη έχει ξεκινήσει το έργο της κατασκευής ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητόδρομου, με ορίζοντα ολοκλήρωσης 36 μήνες μετά.
    Ωστόσο, στο τμήμα από το Μιντιλόγλι έως τον Αλισσό, μήκους περίπου 17 χιλιομέτρων δεν υπάρχει κανένα μέτρο. Ιδίως, στην επικίνδυνη στροφή στο ύψος των Τσουκαλεϊκων, εκεί που έχουν συμβεί αρκετές διπλές τραγωδίες, μετά το πρόσφατο δυστύχημα, το Υπουργείο Υποδομών δέχεται πιέσεις για να προχωρήσει σε παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας.

    Την περασμένη εβδομάδα παρουσία των τοπικών αρχών και των κατοίκων της περιοχής έγινε σύσκεψη, τέθηκε η αναγκαιότητα να ληφθούν μέτρα για να μην θρηνήσουμε άλλα αθώα θύματα. Οι τοπικοί φορείς περιμένουν εντός των ημερών από το Υπουργείο ενημέρωση για το εάν θα είναι εφικτή η λήψη μέτρων ασφαλείας παράλληλα με τις εργασίες διαπλάτυνσης δεδομένου ότι τα έργα για τον νέο αυτοκινητόδρομο θα εκτελούνται επί της ίδιας χάραξης.

    Μάλιστα, ο πρόεδρος της Κοινότητας Τσουκαλεΐκων, Χρήστος Παπαντωνόπουλος ζήτησε και από τον υπεύθυνο της ΑΒΑΞ ως εργολάβος που έχει το τμήμα Μιντιλόγλι – Καρέϊκα υπό την ευθύνη του να τοποθετηθούν κορύνες στη θανατηφόρα στροφή των Τσουκαλεΐκων, σε μήκος περίπου 300 μέτρων, όπως και τη βελτίωση του οδοστρώματος με αντιολισθητική άσφαλτο, καθώς και στα υπόλοιπα σημεία που είναι επικίνδυνα μέχρι τα φανάρια του Αλισσού.

    Επαγγελματίες οδηγοί επισημαίνουν στην «Γ» πως ενόψει και του χειμώνα το κρίσιμο σημείο είναι η μέριμνα για αντικατάσταση του ήδη φθαρμένου ασφαλτοτάπητα για την ασφάλεια των διερχομένων οδηγών. Ωστόσο, με δεδομένο ότι ο δρόμος κρύβει παγίδες επιβάλλεται μεγάλη προσοχή στην τήρηση των κανόνων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και για τον λόγο αυτό ο αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Χαράλαμπος Μπονάνος ζητά να αυξηθεί η αστυνόμευση γιατί προέχει η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής.

     

    ΓΝΩΜΗ (ΕΛΕΝΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ)

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Οδοντίατρος νάρκωσε και βίασε μοντέλο – Τη μετέφερε σπίτι του και την κακοποίησε

    Μία γυναίκα, που εργάζεται ως μοντέλο στην Ρουμανία, δεν...

    Είναι κακό για την υγεία μας το φαγητό μπροστά στην τηλεόραση; Η επιστήμη απαντά

    Εντάξει, για τα σουβλάκια, τις πίτσες και τα τσιπς...

    ΗΠΑ: Οργή για την εκτέλεση θανατοποινίτη στην Αλαμπάμα – «Ασφυκτιούσε επί οκτώ λεπτά»

    Οι Αρχές στην Αλαμπάμα χρησιμοποίησαν αέριο άζωτο για την...

    Νότιος Κορέα: Ποια είναι η 80χρονη που θέλει να γίνει Μις Υφήλιος

    Η 80χρονη Τσόι Σουν Χουά γεννήθηκε σχεδόν μια δεκαετία...
    Best Shop