flamis.gr

Πατρών-Πύργου: Τοποθετούνται κώνοι. προσπεράσεις τέλος

Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022 αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας στην Εθνική Οδό Πατρών Πύργου.
Το έργο με προϋπολογισμό ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ θα δημοπρατηθεί άμεσα και περιλαμβάνει στοχευμένες παρεμβάσεις σε όλο το μήκος των 80 χιλιομέτρων του οδικού άξονα, οι οποίες θα ολοκληρωθούν σε χρονικό διάστημα 12 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.
Μεταξύ άλλων, το έργο προβλέπει την τοποθέτηση αντιολισθηρού οδοστρώματος σε όλο το μήκος της Εθνικής Οδού, το διαχωρισμό κατευθύνσεων κυκλοφορίας με εύκαμπτα κολωνάκια σήμανσης και την εγκατάσταση στηθαίων ασφαλείας σε μήκος 45 χιλιομέτρων και στις δύο κατευθύνσεις.
Ο ανάδοχος που θα προκύψει από τη διαγωνιστική διαδικασία θα αναλάβει να τοποθετήσει φωτεινή σηματοδότηση και οδοφωτισμό σε 18 και επτά κόμβους αντίστοιχα, να κατασκευάσει πέντε διαβάσεις πεζών και νέες πινακίδες σε σημεία όπου υπάρχουν ελλείψεις.
Θα πρέπει επίσης να υλοποιήσει παρεμβάσεις για την εκσκαφή, το φρεζάρισμα και τη διαγράμμιση του οδοστρώματος σε όλο το μήκος της οδού, τον καθαρισμό των τάφρων και της παράπλευρης βλάστησης, η οποία συχνά εμποδίζει την ορατότητα των οδηγών.
Στόχος του υπουργείου Υποδομών είναι να γίνει ο υφιστάμενος οδικός άξονας πιο ασφαλής για τους οδηγούς, μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα για την κατασκευή του νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει την Πάτρα με τον Πύργο.
Από το υφιστάμενο οδικό δίκτυο, το αρχικό τμήμα μήκους 12,8 χιλιομέτρων θα είναι κοινό με το νέο αυτοκινητόδρομο, ενώ τα υπόλοιπα περίπου 70 χιλιόμετρα θα διατηρηθούν ως παλαιά Εθνική Οδός με χαμηλότερα όρια ταχύτητας.
Ταυτόχρονα με τις διαπραγματεύσεις με τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την υλοποίηση σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει τις δύο πόλεις, το υπουργείο Υποδομών εκπόνησε μελέτες για τις παρεμβάσεις στο υφιστάμενο δίκτυο.

Comments are closed.