Phishing: Η Microsoft και η Google στην κορυφή της λίστας με τις επιθέσεις

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Τις μάρκες που μιμούνται συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στις προσπάθειές τους να εξαπατήσουν άτομα και να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών αναδεικνύει η τελευταία κατάταξη Brand Phishing Ranking για το α’ τρίμηνο του 2024 από την Check Point Research (CPR), ο τομέας Threat Intelligence της Check Point Software Technologies.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η Microsoft συνέχισε να είναι το εμπορικό σήμα που μιμήθηκαν περισσότερο στις επιθέσεις phishing, αντιπροσωπεύοντας το εντυπωσιακό 38% όλων των προσπαθειών. Η Google σημείωσε μια μικρή άνοδο στη δεύτερη θέση, καταλαμβάνοντας το 11% σημειώνοντας μικρή άνοδο από την προηγούμενη τρίτη θέση. Ομοίως, το LinkedIn σημείωσε επίσης άνοδο στην τρίτη θέση, με 11% των εν λόγω προσπαθειών, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση από το προηγούμενο τρίμηνο.

    Αξίζει να σημειωθεί η σημαντική άνοδος που σημείωσε η Airbnb, σκαρφαλώνοντας στη 10η θέση, σηματοδοτώντας την είσοδό της στη λίστα με τα μεγαλύτερα προς μίμηση εμπορικά σήματα για πρώτη φορά. Αυτή η εντυπωσιακή άνοδος είναι πιθανό να επηρεάζεται από την περίοδο του Πάσχα, μια περίοδο που συνδέεται με αυξημένα ταξίδια και κρατήσεις για διακοπές. Η εποχιακή έξαρση στον προγραμματισμό διακοπών θα μπορούσε να ενισχύσει την προβολή και την ελκυστικότητα της Airbnb, ιδίως μεταξύ των ταξιδιωτών που αναζητούν μοναδικά καταλύματα.

    Ο τομέας της Τεχνολογίας παρέμεινε αμετάβλητος ως ο κλάδος με τη μεγαλύτερη προσποίηση στο brand phishing, ακολουθούμενος από τα Κοινωνικά Δίκτυα και τις Τράπεζες. Τα brand τεχνολογίας κατέχουν την πρώτη θέση στις επιθέσεις phishing, πιθανότατα λόγω της ευρείας χρήσης τους σε εταιρικά και απομακρυσμένα περιβάλλοντα εργασίας, γεγονός που τα καθιστά προσοδοφόρο σημείο εισόδου στα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας. Σε πολλές περιπτώσεις χρησιμοποιούνται με τα εσωτερικά διαπιστευτήρια του εργαζομένου και η έκθεσή τους αποτελεί ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο από την αποκάλυψη των προσωπικών στοιχείων ενός ατόμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις πλατφόρμες αποστολής ή στις τραπεζικές πλατφόρμες.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND
    Ο Omer Dembinsky, Data Group Manager της Check Point Software, τόνισε την συνεχή απειλή των επιθέσεων phishing, αναφέροντας: «Υπό το πρίσμα της συνεχιζόμενης απειλής από την πλαστοπροσωπία εμπορικών σημάτων, είναι επιτακτική ανάγκη οι χρήστες να διατηρούν αυξημένο επίπεδο επαγρύπνησης και να είναι προσεκτικοί όταν ασχολούνται με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματα που υποτίθεται ότι προέρχονται από αξιόπιστες μάρκες. Παραμένοντας σε εγρήγορση και υιοθετώντας προληπτικές πρακτικές κυβερνοασφάλειας, τα άτομα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο να πέσουν θύματα τακτικών κυβερνοεγκληματιών».

    Κορυφαίες μάρκες phishing για το 1ο τρίμηνο του 2024:

    1.  Microsoft (38%)
    2.  Google (11%)
    3.  LinkedIn (11%)
    4.  Apple (5%)
    5.  DHL (5%)
    6.  Amazon (3%)
    7.  Facebook (2%)
    8.  Roblox (2%)
    9.  Wells Fargo (2%)
    10.  Airbnb (1%)

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Έφυγαν από τη ζωή και θα κηδευτούν την Κυριακή 12 και την Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2025

    ΚΗΔΕΙΑ Την πολυαγαπημένη μας ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΝΑΣΤ. ΒΑΓΕΝΑ Ετών 86 Θανούσα κηδεύουμε την Κυριακή...

    Προμηθέας – Άρης 106-96: Άνετη νίκη για την Πατρινή ομάδα

    Ο Άρης τα έδωσε όλα για να επιστρέψει στις νίκες στην Greek...

    Τον έπιασαν σε αλκοτέστ, του πήραν τα κλειδιά της Porsche, αλλά αυτός οδήγησε και σκότωσε τον 22χρονο Παναγιώτη

    Νέα στοιχεία για το θανατηφόρο τροχαίο στη λεωφόρο Σούδας...
    Best Shop