Phishing: Η Microsoft και η Google στην κορυφή της λίστας με τις επιθέσεις

    Ημερομηνία:

    Τις μάρκες που μιμούνται συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στις προσπάθειές τους να εξαπατήσουν άτομα και να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή διαπιστευτήρια πληρωμών αναδεικνύει η τελευταία κατάταξη Brand Phishing Ranking για το α’ τρίμηνο του 2024 από την Check Point Research (CPR), ο τομέας Threat Intelligence της Check Point Software Technologies.

    Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η Microsoft συνέχισε να είναι το εμπορικό σήμα που μιμήθηκαν περισσότερο στις επιθέσεις phishing, αντιπροσωπεύοντας το εντυπωσιακό 38% όλων των προσπαθειών. Η Google σημείωσε μια μικρή άνοδο στη δεύτερη θέση, καταλαμβάνοντας το 11% σημειώνοντας μικρή άνοδο από την προηγούμενη τρίτη θέση. Ομοίως, το LinkedIn σημείωσε επίσης άνοδο στην τρίτη θέση, με 11% των εν λόγω προσπαθειών, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση από το προηγούμενο τρίμηνο.

    Αξίζει να σημειωθεί η σημαντική άνοδος που σημείωσε η Airbnb, σκαρφαλώνοντας στη 10η θέση, σηματοδοτώντας την είσοδό της στη λίστα με τα μεγαλύτερα προς μίμηση εμπορικά σήματα για πρώτη φορά. Αυτή η εντυπωσιακή άνοδος είναι πιθανό να επηρεάζεται από την περίοδο του Πάσχα, μια περίοδο που συνδέεται με αυξημένα ταξίδια και κρατήσεις για διακοπές. Η εποχιακή έξαρση στον προγραμματισμό διακοπών θα μπορούσε να ενισχύσει την προβολή και την ελκυστικότητα της Airbnb, ιδίως μεταξύ των ταξιδιωτών που αναζητούν μοναδικά καταλύματα.

    Ο τομέας της Τεχνολογίας παρέμεινε αμετάβλητος ως ο κλάδος με τη μεγαλύτερη προσποίηση στο brand phishing, ακολουθούμενος από τα Κοινωνικά Δίκτυα και τις Τράπεζες. Τα brand τεχνολογίας κατέχουν την πρώτη θέση στις επιθέσεις phishing, πιθανότατα λόγω της ευρείας χρήσης τους σε εταιρικά και απομακρυσμένα περιβάλλοντα εργασίας, γεγονός που τα καθιστά προσοδοφόρο σημείο εισόδου στα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας. Σε πολλές περιπτώσεις χρησιμοποιούνται με τα εσωτερικά διαπιστευτήρια του εργαζομένου και η έκθεσή τους αποτελεί ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο από την αποκάλυψη των προσωπικών στοιχείων ενός ατόμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις πλατφόρμες αποστολής ή στις τραπεζικές πλατφόρμες.

    Ο Omer Dembinsky, Data Group Manager της Check Point Software, τόνισε την συνεχή απειλή των επιθέσεων phishing, αναφέροντας: «Υπό το πρίσμα της συνεχιζόμενης απειλής από την πλαστοπροσωπία εμπορικών σημάτων, είναι επιτακτική ανάγκη οι χρήστες να διατηρούν αυξημένο επίπεδο επαγρύπνησης και να είναι προσεκτικοί όταν ασχολούνται με μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματα που υποτίθεται ότι προέρχονται από αξιόπιστες μάρκες. Παραμένοντας σε εγρήγορση και υιοθετώντας προληπτικές πρακτικές κυβερνοασφάλειας, τα άτομα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο να πέσουν θύματα τακτικών κυβερνοεγκληματιών».

    Κορυφαίες μάρκες phishing για το 1ο τρίμηνο του 2024:

    1.  Microsoft (38%)
    2.  Google (11%)
    3.  LinkedIn (11%)
    4.  Apple (5%)
    5.  DHL (5%)
    6.  Amazon (3%)
    7.  Facebook (2%)
    8.  Roblox (2%)
    9.  Wells Fargo (2%)
    10.  Airbnb (1%)

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    O συνιδρυτής του Facebook που τα “έσπασε” με τον Ζάκερμπεργκ και ζει dolce vita στη Σιγκαπούρη

    Αν η ιστορία είχε γραφτεί αλλιώς, ο Εντουάρντο Σαβερίν...

    ΤΡΑΓΩΔΙΑ στη Δυτική Ελλάδα: “Εφυγε” στα 16 η Ζωή Μπακατσέλου – φωτό

    Βαριά σκιά θλίψης έχει πέσει σε  Ηλεία και Γορτυνία,...

    Αλλάζουν τα πάντα για τις άδειες οδήγησης – Νέοι κανόνες από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Νέους ευρωπαϊκούς κανόνες για τις άδειες οδήγησης, ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με στόχο να...