Ποιοι εργαζόμενοι δεν αμείβονται με τον κατώτατο μισθό, αλλά κερδίζουν από την αύξηση του

Ημερομηνία:

Οι ατομικές αμοιβές εργαζομένων από 780,1 ευρώ έως 829,9 ευρώ (μικτά) συμπαρασύρονται προς τα πάνω (και όχι μόνο εκείνων που ανερχόταν έως χθες ακριβώς στο επίπεδο των 780 ευρώ) από σήμερα (01.04.24) λόγω της αύξησης του μικτού κατώτατου μισθού στα 830 ευρώ.

Υπενθυμίζεται πως με βάση την εξαγγελία του πρωθυπουργού την περασμένη Παρασκευή (29.03.24) ο μικτός κατώτατος μισθός των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα με αναγνωρισμένη προϋπηρεσία κάτω των 3 ετών από σήμερα (01.04.24) ανέρχεται σε 830 ευρώ (5θημερο, 8ωρο).

Ωστόσο, υπάρχουν εργαζόμενοι οι οποίοι, έχουν μεν αναγνωρισμένη προϋπηρεσία κάτω των 3 ετών, αλλά η ατομική σύμβαση τους προβλέπει μικτό μισθό πάνω από 780 ευρώ και κάτω από 830 ευρώ.

Οι αμοιβές των εργαζομένων αυτών θα συμπαρασυρθούν προς τα πάνω και συγκεκριμένα θα φτάσουν τα 830 ευρώ.

Κοινοποίηση:

Τελευταία Νέα

Κοινοποίηση:

Περισσότερα Άρθρα
Σχετικα

“Δημοκράτες” για Φράγμα Πείρου – Παραπείρου: Το νερό της Αχαΐας δεν είναι εμπόρευμα!

Στο πλευρό των τριών Δήμων και της τοπικής κοινωνίας...

Αχαϊα: Σήμερα το τελευταίο αντίο στην Γεωργία Λαμπροπούλου

Βαρύ πένθος έχει προκαλέσει στο Αίγιο η είδηση του...

Πάτρα: Σήμερα συνεχίζεται η δίκη Μουρτζούκου

Σήμερα Πέμπτη 12 Νοεμβρίου, συνεχίζεται η δίκη με κατηγορούμενη...