Είναι κάτι προδιαγεγραμμένο εδώ και καιρό. Τα ηλεκτρικά αποτελούν και με τη βούλα την επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης. Και ήταν αναμενόμενο ότι κάποια στιγμή θα ξεπερνούσαν σε πωλήσεις τα συμβατικά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το Μάρτιο ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη περίπου 322.000 εξηλεκτρισμένα μοντέλα, αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά, σημειώνοντας άνοδο 29% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Και το μερίδιο αγοράς τους έφθασε στο ιδιαίτερα εντυπωσιακό 26%, με διαρκή τάση να γίνει μεγαλύτερο.
Τα αμιγώς ηλεκτρικά είχαν άνοδο 44% ενώ τα PHEV 4%, έχοντας ξεπεράσει όπως φαίνεται την κατάργηση των επιδοτήσεων που ίσχυαν σε αρκετές χώρες.
Η μεγάλη είδηση του Μαρτίου είναι η επίδοση του Tesla Model Y. To crossover της αμερικάνικης εταιρίας πούλησε 46.697 μονάδες μέσα στο Μάρτιο, μία ιδιαίτερα εντυπωσιακή επίδοση ανεξαρτήτως κατηγορίας. Η μεγάλη διαθεσιμότητα του μοντέλου αλλά και η μείωση των τιμών που προχώρησε η Tesla ενίσχυσαν σημαντικά την παρουσία του, καθιστώντας το το αγαπημένο ηλεκτρικό των Ευρωπαίων.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε το Tesla Model 3 με 13.600 πωλήσεις, ενώ στην 3η θέση είναι το Volvo XC40 (ηλεκτρικό και plug-in) με 8.957 ταξινομήσεις. Την πεντάδα κλείνουν το VW ID. 3 με 8.583 πωλήσεις και το MG4, η έκπληξη του μήνα με 7.759 πωλήσεις.