Porsche: Τιμά τα 75 της χρόνια με ένα νέο λογότυπο

    Ημερομηνία:

    Το σχεδιαστικό τμήμα της Porsche εργαζόταν για τρία ολόκληρα χρόνια, προκειμένου να παρουσιάσει ένα νέο, επετειακό λογότυπο, για τα 75 χρόνια ιστορίας της φίρμας.

    Το λογότυπο της γερμανικής φίρμας, εμπνευσμένο από τα εμβληματικά σύμβολα της Στουτγάρδης και της επαρχίας, στην οποία εδρεύει, σχεδιάστηκε από τον Φραντς Χαβιέρ Ράινσπις και παρέμεινε σχεδόν αναλλοίωτο από το 1952. Με μερικές πολύ διακριτικές ανανεώσεις το 1954, το 1963, το 1973, το 1994 και το 2008.

    Το πλήρωμα του χρόνου, όμως και κυρίως η ιστορική επέτειος των 75 χρόνων ιστορίας της Porsche, έδωσαν το έναυσμα για μερικές ποιοτικές αλλαγές στο λογότυπο. Με σεβασμό στο παρελθόν και στις αξίες της φίρμας, αλλά και με το βλέμμα στο μέλλον.

    Οι σχεδιαστές της Porsche, θέλησαν να τονίσουν περισσότερο τις λεπτομέρειες, χρησιμοποιώντας εντονότερες κόκκινες ρίγες, αλλά και μαύρα γράμματα αντίθεσης στη λέξη Stuttgart.

    Δόθηκε έμφαση στις ανάγλυφες λεπτομέρειες του λογότυπου, αλλά και στο φινίρισμά τους.

    «Το εκλεπτυσμένο λογότυπο ερμηνεύει τα χαρακτηριστικά της Porsche και γεφυρώνει το παρελθόν και τις αξίες της φίρμας με το μέλλον», σχολίασε ο αντιπρόεδρος Σχεδιασμού, Μίκαελ Μάουερ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Στην Πάτρα σήμερα ο αν. υπουργός Μεταφορών Κώστας Κυρανάκης – Σύσκεψη για το τρένο

    Στην Πάτρα θα βρεθεί σήμερα ο ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών...

    Θέση στάθμευσης 11 τ.μ. στην Αθήνα πωλήθηκε για 197.000 ευρώ – Οι περιοχές με τις υψηλότερες τιμές

    Σε εξίσωση για δυνατούς λύτες έχει εξελιχθεί τα τελευταία...

    Black Friday: 6 στους 10 ξοδεύουν 50 – 250 ευρώ, ψωνίζουν διαδικτυακά και κάνουν «σαφάρι» τιμών

    Τις αγοραστικές τάσεις των καταναλωτών ενόψει της φετινής Black Friday επιχειρεί...