flamis.gr

Πως η Procter & Gamble βοήθησε την Πάτρα

Σε μια περίοδο, που η υγειονομική κρίση παραμένει στο επίκεντρο της καθημερινότητάς μας, είναι πιο σημαντικό από ποτέ, για όλους εμάς που βρισκόμαστε στο τιμόνι των επιχειρήσεων να παραμείνουμε προσηλωμένοι στη δημιουργία των συνθηκών που θα τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη σήμερα αλλά και στα επόμενα χρόνια.

Αρχικά, θα πρέπει να διατηρήσουμε ακλόνητη την πίστη μας ότι η Ευρώπη αποτελεί ένα εξαιρετικό χώρο ανάπτυξης της επιχειρηματικής δραστηριότητας – ένα χώρο όπου οι επιχειρήσεις αλλά και όλοι εμείς – θα μπορούμε να ζούμε, να εργαζόμαστε και να ευημερούμε. Κατά δεύτερον, θα πρέπει να ενισχύσουμε τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων στην πρόοδο της Ευρώπης, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της οικονομίας αλλά και στην ικανοποίηση των αναγκών των «κατοίκων» της με προϊόντα θα τους βοηθήσουν να φροντίσουν καλύτερα το σπίτι τους και την οικογένειά τους. Αυτός είναι ο ρόλος μας και αυτό είναι το καθήκον μας.

Η ανάπτυξη στη διάρκεια μια κρίσης είναι εφικτή και αποτελεί και το κλειδί για την ανάκαμψη

Πιστεύω ότι η ανάπτυξη είναι εφικτή ακόμη και κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, εάν οι βάσεις μιας επιχείρησης είναι στέρεες. Αυτή είναι μια αντίληψη που αν την υιοθετήσουμε όλοι θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε αυτή την κρίση αλλά και όποια άλλη κληθούμε να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον. Η ανάπτυξη είναι εφικτή. Και η ανάπτυξη θα αντισταθμίσει τις συνέπειες της παγκόσμιας πανδημίας στους πολίτες, τις επιχειρήσεις, την οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες.

Ας αναλογιστούμε το πρόσφατο παρελθόν: η οικονομική κρίση του 2008 κατέδειξε ότι, ενώ η οικονομία στο σύνολό της συρρικνωνόταν, ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών συνέχιζε να αναπτύσσεται. Ομοίως, το 2020 απέναντι στην πρωτοφανή υγειονομική κρίση ο κλάδος συνέχισε να αναπτύσσεται εστιάζοντας στην απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς με τα απαραίτητα προϊόντα προσωπικής υγείας και υγιεινής που οι καταναλωτές χρειάζονταν περισσότερο από ποτέ, επιταχύνοντας μάλιστα την καινοτομία για να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες τους. Η βιομηχανία μας ενίσχυσε τις δυνατές συνεργασίες με το παραδοσιακό λιανεμπόριο ενώ στράφηκε και σε άλλα νέα κανάλια πώλησης και επικοινωνίας με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού.

Επιπλέον, στην P&G προσαρμόσαμε την επικοινωνία των προϊόντων μας στις νέες συνθήκες έτσι ώστε να είμαστε πραγματικά χρήσιμοι για τους καταναλωτές μας, παρέχοντας πληροφορίες, προτάσεις και συμβουλές στους τομείς καθαριότητας, ασφάλειας και υγιεινής – τομείς που απέκτησαν ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της Πανδημίας. Και την ίδια στιγμή μέσα από την επικοινωνία των προϊόντων μας προσφέραμε λύσεις στους καταναλωτές μας για να αξιοποιήσουν δημιουργικά το χρόνο με τα παιδιά τους κατά τη διάρκεια του lockdown, αλλά και ιδέες για την προσωπική τους περιποίηση – για τις λίγες αυτές στιγμές απόλαυσης που τόσο πολύτιμες ήταν και είναι, μέσα στη χαώδη κατάσταση και τις προκλήσεις που βιώνουμε.

Σε περιόδους κρίσης – και όχι μόνο: Αξιοποιούμε τις συνεργασίες για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας 

Η P&G έχει μια μακρά ιστορία συνεισφοράς σε περιόδους ανάγκης. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας βρεθήκαμε κοντά στις τοπικές κοινωνίες προσφέροντας τα προϊόντα μας αλλά και οικονομική βοήθεια όπου υπήρχε ανάγκη. Και αυτή η προσπάθεια συνεχίζεται. Την ίδια στιγμή, σε 12 από τα εργοστάσιά μας σε όλο τον κόσμο, ξεκινήσαμε να παράγουμε αντισηπτικά χεριών και μάσκες προκειμένου να συμβάλουμε στην προστασία των εργαζομένων μας, ενώ παράλληλα προσφέραμε μεγάλες ποσότητες αυτών των προϊόντων σε νοσοκομεία, δομές υγειονομικής περίθαλψης και οργανισμούς προστασίας των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων. Στην Ευρώπη, προχωρήσαμε πέρα ​​από την αρχική μας δέσμευση, με οικονομική ενίσχυση συνολικού ύψους άνω των 28 εκατομμυρίων δολαρίων, προϊόντα P&G, μάσκες και αντισηπτικά  για να βοηθήσουμε τις οικογένειες που έχουν ανάγκη, τους άστεγους, τους ηλικιωμένους και εκείνους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.

Και πιο συγκεκριμένα στην Ελλάδα στο πλαίσιο υποστήριξης του Εθνικού Συστήματος Υγείας και των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, η P&G, με μια συνολική συνεισφορά άνω των 300.000 ευρώ, συνέβαλλε στην προσπάθεια ανακούφισης των έκτακτων αναγκών στη χώρα, ενώ πρόσφατα ανακοινώσαμε σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό, ένα πρόγραμμα πολλαπλών δράσεων στήριξης 2.000 αστέγων, διάρκειας ενός έτους, στα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας – Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.

Προετοιμασία για ένα βιώσιμο μέλλον – Καθώς η υγειονομική κρίση εξελίσσεται η προτεραιότητά μας παραμένει να συμβάλλουμε στην αντιμετώπιση αυτής της πρωτοφανούς κατάστασης με όποιον τρόπο μπορούμε. Την ίδια στιγμή όμως δεν παρεκκλίνουμε και από τις άλλες δεσμεύσεις μας. Αρχικά, σχετικά με το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Έχουμε ένα συγκεκριμένο σχέδιο δράσης που ακολουθούμε αδιάκοπτα ακόμα και σε περιόδους κρίσης. Μειώνουμε το αποτύπωμά μας όπου δραστηριοποιούμαστε. Χρησιμοποιούμε την Καινοτομία των προϊόντων και τις Μάρκες εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει για να γίνουμε δύναμη θετικής αλλαγής. Γνωρίζουμε ότι αυτό δεν μπορούμε να το πετύχουμε μόνοι μας. Το κλειδί της επιτυχίας βρίσκεται στις συνεργασίες – με τους καταναλωτές μας, τους εμπορικούς μας συνεργάτες, τις τοπικές κοινωνίες και Οργανισμούς και φυσικά τους ίδιους μας τους εργαζόμενους που συμμετέχουν και αναλαμβάνουν δράση στην προστασία του περιβάλλοντος εντός και εκτός χώρου εργασίας. Γνωρίζουμε καλά ότι η αλλαγή ξεκινά από εμάς τους ίδιους.

Και τέλος, ωστόσο, πολύ σημαντικό: Θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε τις δεσμεύσεις μας για ενίσχυση της ένταξης και της ισότητας στο χώρο εργασίας και στις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε.

Ο κλάδος των καταναλωτικών προϊόντων είναι μια θεμελιώδης κινητήρια δύναμη για την οικονομία της Ευρώπης. Αγγίζει καθημερινά τη ζωή εκατομμυρίων Ευρωπαίων, είτε άμεσα είτε έμμεσα. Ο κλάδος αυτός δημιουργεί αξία περίπου 1.300 δισ. δολαρίων στην Ευρώπη (Nielsen). Στην P&G γνωρίζουμε ότι ως ένας από τους κορυφαίους οργανισμούς του κλάδου και με μία κλίμακα που προκύπτει από τους 5 δισ. καταναλωτές που αγγίζουμε καθημερινά, έχουμε έναν σημαντικό ρόλο να διαδραματίσουμε για την επανεκκίνηση των οικονομιών. Με 32.000 εργαζομένους, 32 εργοστάσια σε 15 χώρες, εκατοντάδες συνεργάτες λιανικής, 35.000 προμηθευτές, και 400 πωλήσεις προϊόντων ανά δευτερόλεπτο σε 1 εκατομμύριο καταστήματα σε όλη την Ευρώπη, βρισκόμαστε στην καρδιά των εξελίξεων και οφείλουμε να διαδραματίσουμε καθοριστικό ρόλο στην πορεία για ανάκαμψη. Αναλαμβάνουμε με αίσθημα ευθύνης τον ρόλο αυτό σε κάθε χώρα, σε κάθε κοινότητα, σε κάθε αγορά και σε κάθε κανάλι όπου διαθέτουμε και επικοινωνούμε τα προϊόντα μας.

Comments are closed.