Πώς κινήθηκε η αγορά ένδυσης το α’ τετράμηνο του 2023

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Άνοδο λιανικών πωλήσεων σε ποσοστό 23,6% στην εγχώρια αγορά, και μείωση εξαγωγών και εισαγωγών κατά 7,3% και 3,6% αντίστοιχα, παρουσίασε στο πρώτο τετράμηνο του 2023 η αλυσίδα ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας, όπως γνωστοποιεί με σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Συγκεκριμένα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην ελληνική αγορά ανήλθαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος σε 848 εκατ. ευρώ, έναντι των 686 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Στον αντίποδα, η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας υποχώρησε στα 735 εκατ. ευρώ, από 793 εκατ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022, με τις εξαγωγές των ενδυμάτων να παρουσιάζουν μείωση κατά 11%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 7,1% και του βαμβακιού κατά 2,2%.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Πτωτική πορεία ακολούθησαν και οι εισαγωγές της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας στο πρώτο τετράμηνο φέτος, και συγκεκριμένα διαμορφώθηκαν σε 1,134 δισ. ευρώ, από 1,177 δισ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022. Σύμφωνα, δε, με τον ΣΕΠΕΕ, η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋτφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και διαμορφώθηκε στο ποσοστό του 9,9%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Kρήτη: Ελεύθερος με όρους ο 50χρονος που οδηγούσε μεθυσμένος και είχε χειροβομβίδα στην τσέπη

    Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε μετά την απολογία του...

    Δημήτρης Κουρέτας: Αυτό είναι το σχέδιό μου για μια ανθεκτική και ανταγωνιστική Θεσσαλία

    Τα αντιπλημμυρικά έργα που κατασκευάζει η Περιφέρεια για να δημιουργήσει μία...

    Αγώνας δρόμου από Τραμπ και Μπάιντεν να μην πέσει μαύρο στο TikTok

    Με την απαγόρευση του TikTok να βρίσκεται μόλις λίγες ημέρες μακριά,...

    Ταξίδια στην απόλυτη ησυχία και sex spa: 10 νέες τάσεις του 2025

    Το 2025 έρχεται φορτωμένο με τις αποσκευές των πολυτάραχων...
    Best Shop