Πώς κινήθηκε η αγορά ένδυσης το α’ τετράμηνο του 2023

    Ημερομηνία:

    Άνοδο λιανικών πωλήσεων σε ποσοστό 23,6% στην εγχώρια αγορά, και μείωση εξαγωγών και εισαγωγών κατά 7,3% και 3,6% αντίστοιχα, παρουσίασε στο πρώτο τετράμηνο του 2023 η αλυσίδα ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας, όπως γνωστοποιεί με σημερινή του ανακοίνωση ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).

    Συγκεκριμένα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην ελληνική αγορά ανήλθαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος σε 848 εκατ. ευρώ, έναντι των 686 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Στον αντίποδα, η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας υποχώρησε στα 735 εκατ. ευρώ, από 793 εκατ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022, με τις εξαγωγές των ενδυμάτων να παρουσιάζουν μείωση κατά 11%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 7,1% και του βαμβακιού κατά 2,2%.

    Πτωτική πορεία ακολούθησαν και οι εισαγωγές της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας στο πρώτο τετράμηνο φέτος, και συγκεκριμένα διαμορφώθηκαν σε 1,134 δισ. ευρώ, από 1,177 δισ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022. Σύμφωνα, δε, με τον ΣΕΠΕΕ, η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋτφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και διαμορφώθηκε στο ποσοστό του 9,9%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Χάθηκε το κινητό στο αθόρυβο; Δες πώς θα το βρεις με τρία βήματα

    Το να ψάχνεις το κινητό σου τηλέφωνο ενώ είναι ρυθμισμένο στο αθόρυβο,...

    Σύγκριση τιμών παντοπωλείου στην Ευρώπη: Ποιες πόλεις προσφέρουν τις καλύτερες τιμές

    Η σύγκριση τιμών παντοπωλείου σε ευρωπαϊκές πόλεις αποκαλύπτει σημαντικές διαφορές στο...

    Πέντε υποτιμημένα σημεία του σώματος που μπορούν να οδηγήσουν σε οργασμό

    Όταν πρόκειται για την ευχαρίστηση και την ερωτική οικειότητα, δεν υπάρχει...

    Διαρκής απόλαυση: Επιστήμονες προσπαθούν να φτιάξουν παγωτό που δεν λιώνει

    Οι επιστήμονες εργάζονται πυρετωδώς για να δημιουργήσουν παγωτό που δεν λιώνει, χρησιμοποιώντας...