Aντιμέτωποι με μία δυσάρεστη έκπληξη βρέθηκαν τη δεύτερη ημέρα της νέας χρονιάς αρκετοί καταναλωτές, αφού δεν μπόρεσαν να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές που επιχείρησαν να κάνουν μέσω POS στα κατά τόπους καταστήματα (σ.σ. βενζινάδικα, καταστήματα κ.ο.κ.).
Σύμφωνα με τραπεζικές πηγές, το πρόβλημα ξεκίνησε από την Ευρώπη και συγκεκριμένα από μία βλάβη σε υποδομή της Euronet στην Ουγγαρία. «Πλέον η βλάβη έχει αποκατασταθεί και οι συναλλαγές πραγματοποιούνται κανονικά. Υπενθυμίζεται ότι η Euronet έχει μακρόχρονη παρουσία στην Ελλάδα, πλέον των 25 ετών, εγκαθιστώντας και λειτουργώντας σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο ΑΤΜ, εκτός τραπεζικών καταστημάτων (off site) στην χώρα που αριθμεί περισσότερα από 1.700 ΑΤΜ. Παράλληλα, δραστηριοποιείται και αναπτύσσει τον τομέα της Αποδοχής Πληρωμών και Εκκαθάρισης Συναλλαγών με την εμπορική ονομασία ‘epay’ με περισσότερα από 220.000 τερματικά POS και σημαντικά μερίδια αγοράς στο φυσικό και ηλεκτρονικό εμπόριο.