Η 499P Modificata είναι φτιαγμένη για πολύ λίγους και έτσι το κόστος της ξεπερνά κάθε όχημα παραγωγής που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα η ιταλική μάρκα.
Τέσσερις μήνες μετά την ιστορική νίκη της Ferrari στις 24 Ώρες του Le Mans, η ιταλική εταιρία Bπου κέρδισε τον αγώνα, ως ένα αγωνιστικό περιορισμένης παραγωγής, αποκλειστικά για την πίστα, για πολύ πλούσιους ιδιώτες.
Ονομάζεται 499P Modificata και προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις από τη νικήτρια του Le Mans. Την 499P Modificata κινεί ο ίδιος V6 3,0 λίτρων με διπλό turbo με το αγωνιστικό αυτοκίνητο, ο οποίος συμπληρώνεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα.
Μια βασική διαφορά μεταξύ της 499P Modificata και του αυτοκινήτου του Le Mans είναι ότι αυτό το νέο μοντέλο κάνει χρήση της ηλεκτρικής υποβοήθησης διαρκώς, σε αντίθεση με το αγωνιστικό αυτοκίνητο που μπορεί να αναπτύξει την ηλεκτρική του ισχύ μόνο πέραν των 190 χλμ/ώρα.
Ελεύθερη από τους αγωνιστικούς περιορισμούς, η Ferrari έχει επίσης εφαρμόσει ένα σύστημα “Push to Pass” που παρέχει επιπλέον 163 ίππους με το πάτημα ενός κουμπιού.
Συνολικά, η 499P Modificata αποδίδει 870 ίππους και είναι κατασκευασμένη μόνο για χρήση στην πίστα.
Για αυτό τον σκοπό έχει ειδικά ελαστικά της Pirelli, διαστάσεων 310/70-18 εμπρός και 340/70-18 πίσω, με δομή και μίγμα πέλματος που προέρχεται από την τεχνολογία της Formula 1. Ένα ειδικό ελαστικό βροχής έχει επίσης αναπτυχθεί για το αυτοκίνητο.
Υπάρχει επίσης ένα πλήρες μονοκόκ σασί από ανθρακονήματα, ένα σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων επτά ταχυτήτων, ανάρτηση με push-rod (η οποία έχει τροποποιηθεί για να κάνει το αυτοκίνητο λίγο πιο φιλικό), ένα σύστημα brake-by-wire και ένα πακέτο μπαταριών 800 V που προέρχεται από την F1
Σχεδιαστικά υπάρχουν μικρές διαφορές μεταξύ της 499P Modificata και του αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Κάθε κομμάτι του αμαξώματος έχει κατασκευαστεί από ανθρακονήματα και ενώ η Ferrari δεν αναφέρει κάποιο νούμερο downforce, προφανώς θα είναι αρκετά υψηλό.
Επίσης, δεν υπάρχει καμία διακριτή διαφορά μεταξύ της καμπίνας της 499P και του αυτοκινήτου στο οποίο βασίζεται. Στην πραγματικότητα, η Ferrari λέει ότι θα προσφέρει “στους πελάτες ακριβώς την ίδια οδηγική εμπειρία με τα πληρώματα που οδήγησαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα #50 και #51 που πήραν τη νίκη” στο Le Mans τον Ιούνιο.
Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να οδηγούν στην πίστα την 499P Modificatas μέσω του προγράμματος Sport Prototipi Clienti της Ferrari σε διάφορες διεθνείς πίστες κάθε χρόνο. Η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία θα αναλαμβάνει την υποστήριξη στην πίστα και τη συντήρηση.
Όσο για το κόστος της αυτό θα αγγίζει τα 5,1 εκατομμύρια ευρώ, νούμερο που την καθιστά -και με διαφορά- το πιο ακριβό μοντέλο «παραγωγής» που έχει βγάλει ποτέ η Ferrari.