Πότε θα γίνουν φθηνά τα ηλεκτρικά;

    Ημερομηνία:

    Είναι μία αναμενόμενη εξέλιξη με κάθε νέα τεχνολογία. Στην αρχική της φάση το κόστος είναι υψηλό και τα κέρδη των εταιριών μικρά αν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Όμως, με το πέρασμα του χρόνου και με την αύξηση της παραγωγής και την εξέλιξη των μεθόδων κατασκευής, το κόστος εξισορροπείται προς τα κάτω και τα κέρδη μεγαλώνουν.

    Φλίγκος

    Στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι κοινό μυστικό ότι οι μεγάλες εταιρίες ουσιαστικά επιδοτούσαν αυτή τη νέα τεχνολογία, έχοντας ως στόχο κάποια στιγμή τα κέρδη που θα βγάζουν από τα ηλεκτρικά να είναι ίδια με εκείνα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

    Για την Mercedes-Benz φαίνεται ότι έφθασε αυτή η ώρα, καθώς όπως ανακοινώνει η εταιρία, το περιθώριο κέρδους μιας EQE είναι πλέον το ίδιο με μία E-Class με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

    Βέβαια η διαφορά στην τιμή είναι αρκετά μεγάλη ακόμα, όμως η κατάσταση θα εξομαλυνθεί σχετικά γρήγορα. Ιδίως με την “φόρα” που έχει αποκτήσει η γερμανική εταιρία, η οποία έχει βάλει φουλ τις μηχανές της στην παρουσίαση και παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

    ICECAP

    Πάντως, η βελτίωση της κερδοφορίας δεν ισχύει για όλα τα μοντέλα, καθώς η μεγαλύτερη EQS βρίσκεται ακόμα αρκετά πίσω από την αντίστοιχη S-Class. Όμως και σε αυτή την περίπτωση τα μεγέθη βελτιώνονται διαρκώς.

    Πότε θα γίνουν φθηνά τα ηλεκτρικά;

    Η Mercedes-Benz έχει βάλει πλέον ξεκάθαρη προτεραιότητα τα αμιγώς ηλεκτρικά, ακόμα και εις βάρος των plug-in υβριδικών. Πάντως υπάρχουν ακόμα μεγάλα εμπόδια για την επικράτηση των ηλεκτρικών, τα οποία παραμένουν πολύ ακριβά για τον μέσο καταναλωτή.

    Οι προβλέψεις είναι ότι θα χρειαστούν αρκετά χρόνια ακόμα ώστε να ισοσκελιστεί η διαφορά κόστους με τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

    Οι περισσότεροι προβλέπουν ότι αυτό θα γίνει μετά το 2030, όμως υπάρχουν και οι αισιόδοξοι που βλέπουν ότι σε κάποιες κατηγορίες, ιδίως στα πιο ακριβά μοντέλα, η διαφορά θα εξισορροπήσει πριν το τέλος της δεκαετίας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Οι Ιταλοί ρίχνουν €360 εκατ. στον ελληνικό σιδηρόδρομο και παίρνουν πάνω από €450 εκατ. σε έργα υποδομής και ασφάλειας

    Εικοσιτρία συνολικά τρένα από τα οποία τα δεκαπέντε θα είναι συρμοί...

    Έφη Αχτσιόγλου από την Πάτρα: «Η Ελλάδα χρειάζεται άμεσες πολιτικές για την αντιμετώπιση της δημογραφικής κρίσης»

    Στην κρίσιμη διάσταση του δημογραφικού ζητήματος στην Ελλάδα εστίασε...

    Άντζελα Γκερέκου από Πάτρα: «Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να γίνει πιλότος βιώσιμου τουρισμού»

    Στη συνεδρία με τίτλο «Τουρισμός 2030: Εναλλακτικές και Βιώσιμες...