flamis.gr

Πού αποδίδεται η «βουτιά» στα σούπερ μάρκετ

Ανησυχητικά είναι τα στοιχεία για την αγορά καθώς οι Έλληνες αποφεύγουν να καταναλώσουν, ακόμη και στο σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν στη  foodexpo, ο Μάιος έκλεισε με μείωση του τζίρου κατά 6% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Η πτώση της ζήτησης στα σούπερ μάρκετ αποδίδεται τόσο στην επανεκκίνηση της εστίασης όσο και στις καταναλωτικές τάσεις που ανέδειξε η κρίση της πανδημίας, με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές λόγω της αβεβαιότητας για την επόμενη μέρα.

 

Comments are closed.