O Προαστιακός είναι να ξεκινήσει από τις 22 Μαρτίου πιθανότατα τα δρομολόγια του στην Πάτρα.
Το μεγάλο ερωτηματικό είναι τι θα γίνει με τη συντήρηση της γραμμής από τη στιγμή που το έργο που έχει οριστεί για την βελτίωση της, έχει καθυστερήσει και πώς μπορούν να αποφευχθούν όλα αυτά τα προβλήματα που υπήρχαν, με τα καθυστερημένα δρομολόγια και τις ακυρώσεις, κυρίως στην νότια γραμμή.
Η πρόταση των φίλων του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Πάτρας να σταματάει δηλαδή το τρένο στα Καμίνια και να μην πηγαίνει κάθε δύο ώρες στην Κάτω Αχαγιά, έχει βάση.
Οι φίλοι του τρένου θεωρούν ότι οι καθυστερήσεις στη νότια γραμμή (από Άγιο Ανδρέα μέχρι Κάτω Αχαγιά) έχουν ως βασική τους αιτία το κομμάτι Καμίνια – Κάτω Αχαγιά.
Εκεί η γραμμή λόγω της ιδιομορφίας του εδάφους και της παλαιότητας της δεν χρειάζεται απλά συντήρηση, αλλά ουσιαστικά αντικατάσταση, κάτι που δεν προβλέπεται να γίνει ούτε στο έργο που καθυστερεί, αλλά και γενικότερα αφού δεν υπάρχουν χρήματα και κονδύλια.
Οπότε το τρένο για να μην έχει προβλήματα και καθυστερήσεις θα πρέπει να ξεκινάει από το Ρίο και να καταλήγει στα Καμίνια, δηλαδή να είναι μόνο εντός στα όρια του δήμου Πατρών.
Με αυτήν την πρόταση ο Προαστιακός θα έχει την δυνατότητα να ενισχύσει τα δρομολόγια του και τις απογευματινές ώρες, στη νότια γραμμή του. Άλλωστε, τα δρομολόγια προς την Κάτω Αχαγιά ήταν ελάχιστα έτσι και αλλιώς (κάθε δύο ώρες) και ουσιαστικά εξυπηρετούσαν ελάχιστους.
Πάντως, σε ότι αφορά την βόρεια γραμμή (Ρίο – Άγιος Ανδρέα), τα δρομολόγια θα μπορούσαν ήδη να είχαν ξεκινήσει, σύμφωνα πάντα με τους φίλους του Προαστιακού.