Προς κατάργηση το όριο των 100 ml για υγρά στις χειραποσκευές στα αεροδρόμια της ΕΕ

    Ημερομηνία:

    Τη δυνατότητα να ταξιδεύουν με αεροπλάνο χωρίς να σκέφτονται αν μεταφέρουν στις χειραποσκευές τους δοχεία με ποσότητα υγρών άνω των 100 ml θα έχουν σύντομα οι επιβάτες σε ορισμένα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.

    Επιβεβλημένος για λόγους ασφαλείας από το 2006, στο μαύρο φόντο των τρομοκρατικών επιθέσεων της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 στις ΗΠΑ, ο κανόνας ήταν σε όλους γνωστός για τα αεροπορικά ταξίδια: υγρά ή τζελ στις χειραποσκευές επιτρέπονται μόνο σε δοχεία χωρητικότητας έως 100 ml το καθένα και όλα μαζί τοποθετημένα σε επανασφραγιζόμενη πλαστική σακούλα, μέγιστης χωρητικότητας ενός λίτρου. Ο λόγος; Κάτω από αυτό το όριο δεν θα ήταν δυνατή από κανέναν η συναρμολόγηση εκρηκτικών στο αεροσκάφος.

    Φλίγκος

    Σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι περιορισμοί αυτοί μπορεί σύντομα να αρθούν υπό προϋποθέσεις και εν αναμονή – ίσως και μέσα στις επόμενες ημέρες – της έγκρισης της ΕΕ, τουλάχιστον σε όσα αεροδρόμια έχουν υιοθετηθεί πολύ εξελιγμένα και ακριβά συστήματα ελέγχου μετά και την πανδημία COVID-19, σύμφωνα με ρεπορτάζ της ιταλικής εφημερίδας “Reppublica”.

    Η Ευρωπαϊκή Διάσκεψη Πολιτικής Αεροπορίας (ECAC) φέρεται έτοιμη να εγκρίνει την αναβαθμισμένη έκδοση του λογισμικού που χρησιμοποιούν οι σαρωτές Hi-Scan 6040 CTiX της Smiths Detection, οι οποίοι προσφέρουν τρισδιάστατη απεικόνιση υψηλής ακρίβειας και μπορούν να εντοπίζουν ύποπτα αντικείμενα και εκρηκτικά.

    GLEARNET

    Εφόσον οι τελικές δοκιμές κυλήσουν ομαλά, οι επιβάτες ενδέχεται σύντομα να μην χρειάζεται να αφαιρούν laptops ή tablets από τις αποσκευές τους, αλλά και να μεταφέρουν υγρά άνω των 100 ml, όπως ποτά, τζελ και καλλυντικά.

    Η μετάβαση, πάντως, δεν ήταν ομαλή. Παρά τις επενδύσεις σε αρκετά αεροδρόμια, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε ξαφνικά περιορισμούς το 2024 λόγω αμφισβητήσεων, κυρίως από αμερικανικές αρχές, για την αξιοπιστία των σαρωτών. Έτσι, από την 1η Σεπτεμβρίου 2024, οι νέοι περιορισμοί επεκτάθηκαν σχεδόν παντού, προκαλώντας τεχνικές δυσκολίες και αντιδράσεις σε χώρες όπως Ιταλία, Γερμανία, Ιρλανδία, Μάλτα, Ολλανδία και Σουηδία.

    Η δυσαρέσκεια υπήρξε έντονη, όχι μόνο από ταξιδιώτες αλλά και από φορείς των αεροδρομίων, που είχαν ήδη δαπανήσει μεγάλα ποσά – οι νέοι σαρωτές κοστίζουν έως και οκτώ φορές περισσότερα από τα παλιά μοντέλα, με αυξημένο κόστος συντήρησης. Ωστόσο, η επένδυση κρίθηκε απαραίτητη για να ενισχυθεί η ασφάλεια και να βελτιωθεί η εμπειρία του επιβάτη.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αυτός είναι ο Πατρινός επιχειρηματίας που πήρε το κατάστημα που έκλεισε στη Ρήγα Φεραίου – ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://toloukoumi.gr/%ce%b1%cf%85%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-%cf%80%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%bd%cf%8c%cf%82-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%af%ce%b1-2/

    Ποια περιοχή της Πάτρας απεικονίζεται στην φωτογραφία;

    Πρόκειται για την Εγλυκάδα

    ΠΑΤΡΑ: Που ήταν αυτό το κτίριο που στέγαζε την Εθνική Τράπεζα το 1900;

    Άποψη της οικίας Χαϊδόπουλου, όπου στεγαζόταν η Εθνική τράπεζα,...

    ΠΑΤΡΑ: Κάνει θραύση το βιβλίο του δημοσιογράφου Διονύση Ζακυνθινού

    Ο Διονύσης Ζακυνθινός με εξήντα κομμάτια παζλ στήνει και...