Προτίμησαν ακτές…αντί για ψώνια -Απώλειες 30% καταγράφει η αγορά της Πάτρας κατά την εκπτωτική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Με διακοπές… διαρκείας απειλούνται δεκάδες εμπορικές επιχειρήσεις και στην Πάτρα εξαιτίας της δραματικής συρρίκνωσης των εσόδων τους και της έλλειψης ρευστότητας, μετά και το «ναυάγιο» της θερινής εκπτωτικής περιόδου.

    Στην αγορά της Πάτρας επικρατεί απογοήτευση και έντονος προβληματισμός, καθώς λίγες ημέρες πριν λήξουν και επίσημα οι θερινές εκπτώσεις ο εμπορικός κόσμος μετρά ήδη απώλειες της τάξεως του 30% σε σχέση με πέρυσι, γι’ αυτό και τα περισσότερα καταστήματα αναμένεται να επεκτείνουν τις εποχικές τους προσφορές, τουλάχιστον ένα δεκαήμερο.

    GYMALL

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών, Κώστα Ζαφειρόπουλο τις πρώτες ημέρες των εκπτώσεων υπήρξε θετική προδιάθεση, καθώς αρκετοί καταναλωτές έσπευσαν να καλύψουν τις ανάγκες τους, κυρίως, σε είδη ένδυσης και υπόδησης, ωστόσο, αυτό διήρκησε αφενός λίγο κι αφετέρου δεν ήταν αρκετό για να δώσει ώθηση στην αγορά. «Από τις αρχές Αυγούστου η αγορά πάγωσε.

    Οι καταναλωτές στη μεγάλη τους πλειοψηφία, προτίμησαν ολιγοήμερες διακοπές και καθημερινές εξόδους στη θάλασσα, φαγητό και διασκέδαση, παρά τις αγορές την περίοδο των θερινών εκπτώσεων. Ο κόσμος είχε ανάγκη να ξεφύγει και έτσι αποφάσισε να διαθέσει τα ελάχιστα χρήματα που διέθετε για διακοπές κι όχι για ψώνια, ενώ άλλαξαν ακόμη και οι καταναλωτικές συνήθειες, καθώς ακόμη και σήμερα που αρκετοί έχουν επιστρέψει από τις διακοπές τους, διαπιστώνουμε πως η αγορά κινείται μόνο τα πρωινά, ενώ τα απογεύματα η πόλη είναι άδεια», ανέφερε ο κ. Ζαφειρόπουλος επισημαίνοντας πως τα μηνύματα είναι αρνητικά και για την νέα σεζόν με δεδομένο, ότι οι λογαριασμοί της ενέργειας και το αυξημένο κόστος της μετακίνησης απορροφούν τα περισσότερα χρήματα ενός μέσου νοικοκυριού. «Ο χειμώνας θα είναι δύσκολος και για το εμπόριο, καθώς μας βρίσκει ήδη με ανοικτές πληγές. Ειδικά ο Σεπτέμβριος που ξεκινούν και τα σχολεία περιορίζει τις προσδοκίες μας, ενώ την ίδια ώρα, αυξάνει τα έξοδα των επιχειρήσεων, καθώς σε όλα τα άλλα προστίθενται η επιστρεπτέα, ο φόρος επιτηδεύματος, η περαιτέρω αύξηση στους λογαριασμούς της ενέργειας. Τα έξοδα είναι δυσβάσταχτα, ενώ το χειρότερο είναι πως δεν υπάρχει ρευστότητα, καθώς το 40% των επιχειρήσεων πανελλαδικά έχει δηλώσει πως δεν θα μπορέσει να αντέξει περισσότερους από δύο μήνες» προσέθεσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πατρών, αναφέροντας επίσης, πως επειδή αλλάζει η σεζόν οι έμποροι πρέπει να καλύψουν και το κόστος των νέων παραγγελιών προϊόντων και ειδών που ήδη έχουν προγραμματίσει.

     

    Γνωμη

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Βαθμολογία UEFA: Ο Ολυμπιακός κράτησε ζωντανή την Ελλάδα για το θαύμα της 15ης θέσης

    Ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε της Άστον και κράτησε ζωντανή την Ελλάδα στη...

    ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ: “Πόλεμος” στο κέντρο της Πάτρας για την πρώτη Ανάσταση

    Περισσότεροι από κάθε άλλη φορά και με περισσότερα… πολοεμοφόδια...

    Nammos Hotel Μykonos: Η νέα μεγάλη άφιξη στο νησί των ανέμων (pics)

    «Μετά από 21 απίστευτα χρόνια στο “Nammos Restaurant”, ένα...

    ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΛΕΑ: Γιατρός, πυγμάχος… λαμπαδηδρόμος

    Τι να γράψουμε για την γιατρό Φωτεινή Πλέα; Πρωταθλήτρια...