Σε ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης αναφέρεται:
Η τέχνη, ο πολιτισμός χτυπήθηκε σκληρά από την πανδημία.
Θέατρα, κινηματογράφοι, μουσεία, γκαλερί, αναγκάστηκαν να παραμείνουν κλειστά. Εκδηλώσεις, συναυλίες, εκθέσεις, αναβλήθηκαν αφήνοντας δημιουργούς και καλλιτέχνες σε ένα αίσθημα αβεβαιότητας. Ορισμένοι καλλιτέχνες και ιδρύματα τέχνης, δεν τα παράτησαν και ακολούθησαν τη διαδικτυακή οδό με εκπληκτικά αποτελέσματα. Θεατρικοί θίασοι πραγματοποίησαν «ζωντανές» παραστάσεις μέσω διαδίκτυου με ελάχιστα χρήματα, αλλά μεγάλη ανταπόκριση.
Φυσικά η τέχνη αποτελεί ζήτημα ζωτικής σημασίας και είναι απελευθερωτική, ειδικά σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε.
Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, η δημοτική Αρχή εξέφρασε τις επιφυλάξεις στην ΚΕΔΗΠ, για το καρναβάλι και τις εκδηλώσεις του, λόγω των επιδημιολογικών συνθηκών (θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε).
Στο ΔΗΠΕΘΕ αποφασίστηκε όμως για δύο παραστάσεις, να δαπανηθούν 110.000€ + 54.146€=164146€!!!
Δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά γιατί άλλη πολιτική στην ΚΕΔΗΠ, άλλη στο ΔΗΠΕΘΕ;
Υπερπαραγωγές για τα δεδομένα της εποχής και τα οικονομικά του Δήμου…. που όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται, λεφτά δεν υπάρχουν. Μήπως με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να δημιουργήσουν αξιοποιώντας τα social media (Facebook, Instagram, YouTube live κ.α);
Αυτό όμως που αποτελεί πρόκληση, είναι ότι κάποιοι αντιλαμβάνονται την έννοια της προσφοράς στην τέχνη, πέραν του σταθερού μισθού και των άλλων απολαβών που εισπράττουν, ως καλλιτεχνικοί διευθυντές, να δημιουργούν κι άλλες σκηνοθετικές αμοιβές για προσωπικό τους όφελος.
Αυτό αποτελεί καθαρή πρόκληση για τους ανέργους ντόπιους δημιουργούς.
Φαίνεται ότι στη Μαιζώνος δεν φτάνουν οι φωνές διαμαρτυρίας και οι επιπτώσεις της ανεργίας στο χώρο της τέχνης.
Βέβαια για τη δημοτική Αρχή Πελετίδη ευθύνεται ο καπιταλισμός, η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι κυβερνήσεις…
Τώρα που ή Λαϊκή Συσπείρωση διαχειρίζεται χρήματα “βλογάν τα γένια τους”, αντί να δώσουν από λίγα σε πολλούς, δίνουν πολλά στους λίγους, ημετέρους..
Λεφτά υπάρχουν…