Ούτε η αγιοκατάταξη του π. Γερβασίου Παρασκευόπουλου, ενός ακόμη Αγίου των Πατρών, δεν άρεσε στους φανατικούς – εχθρούς του Πατριάρχη αλλά και του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πατρών Χρυσοστόμου. Και αυτό γιατί μέσω αυτής… δόθηκε δημοσιότητα και στο έργο του Πατριαρχείου και αυτό δεν άρεσε στους φανατικούς οι οποίοι με κάθε ευκαιρία «βάλλουν» κατά του Μακαριωτάτου θεωρώντας πως… παραβιάζει τους ιερούς ορθόδοξους κανόνες! Προ ημερών εδόθη στην δημοσιότητα κείμενο «φανατικού» το οποίο έγινε και «σημαία» από δεκάδες… «αντιπάλους» του Πατριαρχείου. Εγραψε: «Πολλές φορές τα ΜΜΕ, στην προσπάθειά τους να τραβήξουν την προσοχή των αναγνωστών, καταφεύγουν σε μισές αλήθειες. Η πρόσφατη αγιοκατάταξη του π. Γερβασίου Παρασκευόπουλου προβλήθηκε στα μέσα και δικαίως. Σε κάποια από αυτά με τον εξής απίθανο τίτλο:
“Οι Πατρινοί ευχαριστούν τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο”.
Ο πηχυαίος αυτός τίτλος περιέχει δύο μισές αλήθειες και ένα μεγάλο κοινό ψέμα.
Η πρώτη μισή αλήθεια είναι η προσωποποίηση της ευχαριστίας στο πρόσωπο του Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Για το λόγο ότι δεν είναι πάπας της Ανατολής, θα έπρεπε να ευχαριστούν… τη Σύνοδο. Ανεξάρτητα βεβαίως από αυτή την μισή αλήθεια – γιατί ο Πατριάρχης είναι ο Πρόεδρος της Συνόδου – για να ευχαριστεί κανείς έναν Πατριάρχη, θα πρέπει εκείνος τουλάχιστον… να ορθοτομεί.
Η δεύτερη μισή αλήθεια είναι πως η Μητρόπολη Πατρών έστειλε το ευχαριστήριο και όχι οι Πατρινοί.
Για να εκφράζει ο Μητροπολίτης Πατρών την Ορθόδοξη Εκκλησία των Πατρών θα πρέπει να ορθοτομεί.
Το κοινό ψέμα είναι πως και οι δύο πιστεύουν πως είναι η Εκκλησία, και όποιος δεν τους κάνει απροϋπόθετη υπακοή… είναι εκτός Εκκλησίας.
Η αλήθεια είναι πως ούτε ο Πατριάρχης ούτε ο Μητροπολίτης Πατρών ορθοτομούν πια.
Ο πρώτος ως εμπνευστής της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου (όπου επιχειρείται να εισαχθεί συνοδικά στην Ορθοδοξία η παναίρεση του οικουμενισμού) και ηθικός αυτουργός του νέου σχίσματος στην Ορθοδοξία.
Ο έτερος ως τιμητής πάντων πλήν του Πατριάρχη, συνεχίζει να έχει πνευματική κοινωνία μαζί του, ενώ εκείνος φανερά διδάσκει αιρετικές θέσεις και ευαγγελίζεται την παναίρεση του οικουμενισμού.
Όποιος διαφωνεί μαζί τους και θέλει να προφυλαχθεί από τις αντιπατερικές και αντορθόδοξες διδασκαλίες τους διακόπτει την πνευματική κοινωνία μαζί τους, αποτειχίζεται, αν είναι Επίσκοπος ή Ιερέας ή αν είναι λαϊκός, στηρίζει Αποτειχισμένους κληρικούς»!
Είναι προφανές ότι το κείμενο δεν χρειάζεται άλλου σχολιασμού. Είναι «εμετικό» από μόνο του.