Με τη Ρεάλ Μαδρίτης παρά την ανακαίνιση και την αύξηση χωρητικότητας της ιστορικής της έδρας, να μην μπορεί να καλύψει την τεράστια ζήτηση που υπήρχε για εισιτήρια (34.000 μέλη του συλλόγου δεν έχουν πρόσβαση στο γήπεδο), αλλά και να έχει να αντιμετωπίσει τις πάμπολλες περιπτώσεις όπου τα εισιτήρια μεταπωλούνταν στη μαύρη αγορά έναντι εξωφρενικών τιμών, ο Πέρεθ και οι συνεργάτες του έκριναν ότι είχε έρθει η ώρα για να πάρουν δραστικές αποφάσεις.
«Υπάρχουν παιδιά μελών που δεν θα μπορέσουν να αποκτήσουν ποτέ εισιτήριο για να δουν την ομάδα κι αυτό μας έκανε να σκεφτούμε άλλες λύσεις καταλήγοντας στο σχέδιο ‘Απέραντο Μπερναμπέου’ το οποίο θα υλοποιήσουμε με τη βοήθεια της Apple», είχε πει τότε ο πρόεδρος της Ρεάλ και αύριο (Τετάρτη 22/10) στον αγώνα με τη Γιουβέντους για τη League Phase του Champions League ήρθε η ώρα για την πρώτη δοκιμή.
Το «Bernabéu Infinito» αποσκοπεί στο να επιτρέψει στους φιλάθλους του Ρεάλ Μαδρίτης να παρακολουθούν τους αγώνες της ομάδας από το σπίτι τους, φορώντας ειδικά γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας, όπως τα Apple Vision Pro. Αυτό θα τους προσφέρει μια εμπειρία που προσομοιώνει την παρουσία τους στο γήπεδο, με ποιότητα εικόνας ανώτερη από αυτή του πραγματικού σταδίου.
Το συγκεκριμένο πρότζεκτ αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής του συλλόγου να ενσωματώσει προηγμένες τεχνολογίες για να βελτιώσει την εμπειρία των φιλάθλων και να ενισχύσει τη σύνδεση τους με την ομάδα και αν το πείραμα της Ρεάλ πετύχει προφανώς το παράδειγμα της θα ακολουθήσουν και όλα τα μεγάλα ποδοσφαιρικά brans.

Εγκαταστάθηκαν δεκάδες κάμερες σε όλο το γήπεδο
Η Apple έχει ήδη εγκαταστήσει περισσότερες από 100 κάμερες στο γήπεδο και σ’ αυτό το τεστ θα συγκεντρωθούν όλα τα δεδομένα που κρίνονται απαραίτητα για να αναπτυχθεί πλήρως και να ολοκληρωθεί η συγκεκριμένη τεχνολογίας, που θα φέρει μια νέα επανάσταση στον κόσμο της αθλητικής βιομηχανίας.
Να σημειώσουμε ότι κάτι ανάλογο έχει ήδη δοκιμαστεί στις ΗΠΑ με αγώνες του NFL, με τα πρώτα αποτελέσματα να είναι άκρως ενθαρρυντικά, με τις ομάδες να προσδοκούν ότι έχουν ανακαλύψει μια νέα (και απρόσμενη) πηγή εσόδων, την ίδια ώρα που οι φίλαθλοι αναμένεται και πάλι να ματώσουν οικονομικά.
Για όσους είναι μακριά από τις έδρες των ομάδων ή δυσκολεύονται απίστευτα στο να βρουν εισιτήρια, το συγκεκριμένο πρότζεκτ είναι μια πολύ καλή λύση, αλλά ταυτόχρονα και πανάκριβη.