Οι ασυνήθιστες τεχνικές για το βιντεοκλίπ του «Realize», του τραγουδιού με το οποίο ανοίγει το πρόσφατο άλμπουμ των AC/DC «Power Up», έρχονται για πρώτη φορά στο φως.
Στο βιντεοκλίπ, κάθε πλάνο αποπροσανατολίζει…
Τώρα, σε ένα σύντομης διάρκειας ντοκιμαντέρ ο κιθαρίστας Angus Young και ο διευθυντής δημιουργικού Josh Cheuse αποκαλύπτουν το πώς ετοιμάστηκε το πρωτότυπο βιντεοκλίπ.
Στο ντοκιμαντέρ, ο Cheuse εξηγεί ότι αυτό που ενέπνευσε τον Young ήταν η φωτογραφική μηχανή 360 μοιρών που χρησιμοποίησε ο φωτογράφος Gavin Elder κατά τη διάρκεια της βιντεοσκόπησης του «Shot in the Dark» της μπάντας.
«Απλά, είδα πώς έδειχνε, και είδα το ευρύ καρέ, και σκέφτηκα ότι ήταν πολύ καλό. Έδειχνε διαφορετικό» λέει ο Young.
Όπως σημειώνει το Rolling Stone και το ΑΠΕ, για τα γυρίσματα του κλιπ στην Αυστραλία οι AC/DC προσέλαβαν ως συνεργαζόμενο σκηνοθέτη του Cheuse τον Clemens Habicht.
Ο Habicht τοποθέτησε σε ένα διόραμα χαρτονένια ομοιώματα των μελών της μπάντας για να δείξει πώς θα ήταν το τελικό αποτέλεσμα. «Σκέφτηκα ότι, πραγματικά, ήταν cool» λέει ο Cheuse.
«Κάπως σαν “ω, αυτός ο τύπος είναι τόσο παλαβός όσο κι εμείς”». «Είναι σχεδόν ό,τι καλύτερο μπορούσε να γίνει για να φαίνομαι ντυμένος σαν μοντέλο» γελά ο Young.
Τα «παρασκήνια» του γυρίσματος του κλιπ περιλαμβάνουν λίγες σκηνές με τον Young να παίζει με ακουστική κιθάρα τις συγχορδίες του τραγουδιού. Στο ντοκιμαντέρ φαίνεται επίσης το ότι τράβηξαν ένα ένα τα μέλη της μπάντας κάθε φορά, για να ελαχιστοποιήσουν τον αριθμό των μουσικών μέσα στον χώρο, πιστοί στις απαιτήσεις «κοινωνικής αποστασιοποίησης».
Στο κλιπ, η κάμερα εστιάζει στο πρόσωπο του Brian Johnson και κουρνιάζει στο καράολο της κιθάρας του Angus Young, καθώς ροκάρουν μπροστά από ένα τοίχο εκκωφαντικών Marshall ενισχυτών του τελευταίου. Και μετά, στριφογυρίζει κάνοντας κύκλους στο έδαφος, στοχεύοντας από τα κάτω προς τα πάνω στα πρόσωπα των Αυστραλών «ταραχοποιών».