Σε νέες μειώσεις έως -18,1% προχώρησαν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ στο «καλάθι του νοικοκυριού» για την 4η εβδομάδα

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Σε νέες μειώσεις που ανήλθαν έως το 18,1%προχώρησαν οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στο συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» με βάση τους νέους τιμοκαταλόγους που γνωστοποίησαν στο Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων σήμερα, Τετάρτη 23Νοεμβρίου και ισχύουν για την τέταρτη εβδομάδα εφαρμογής της πρωτοβουλίας της Κυβέρνησης (23-29/11/2022).

    «Black Friday αυτή την εβδομάδα και από ότι φαίνεται ξεκίνησε με τις νέες τιμές στο «Καλάθι του Νοικοκυριού». Η πρώτη αποτίμηση των νέων τιμών δείχνει ότι από τα 816 προϊόντα, 60 έχουν αύξηση και 167 μείωση ενώ 589 παραμένουν τα ίδια. Το σημαντικότερο: όλες οι αλυσίδες έχουν μείωση», επεσήμανε ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης.

    Αναλυτικά, από το σύνολο 816 προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού» που είναι απολύτως συγκρίσιμα

    -στα 167, ποσοστό 20,5%, η τιμή μειώθηκε

    -στα 589, ποσοστό 72,1% η τιμή παρέμεινεσταθερή

    -και μόλις σε 60, ποσοστό 7,3%, η τιμή αυξήθηκε ελαφρά στις περισσότερες περιπτώσεις.

    Ως εκ τούτου, το συνολικό κόστος του «καλαθιού του νοικοκυριού» είναι αισθητά μειωμένο στη συντριπτική πλειονότητα των σούπερ μάρκετ με τη μεγαλύτερη μείωση –18,1% στην αλυσίδα Mymarket.

    Αναλυτικά, οι ποσοστιαίες μεταβολές στο «καλάθι του νοικοκυριού» κάθε αλυσίδας στο επισυναπτόμενο γράφημα.

    Αναλυτικά οι τιμές των προϊόντων στο ακόλουθο link:

    https://e-katanalotis.gov.gr/

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ: Χαμηλοί μισθοί, υψηλό κόστος στέγης

    Ο πληθωρισμός συνεχίζει να επηρεάζει αρνητικά την αγοραστική δύναμη...

    Line sitters: Αυτό είναι το νέο… επάγγελμα που κάνει θραύση

    Κάποτε θα έμοιαζε σαν αστείο. Ωστόσο στην εποχή της...

    Οι μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής – Ολη η Ελλάδα «φοράει» αθλητικά

    Οι εποχές που τα αθλητικά είδη απευθύνονταν μόνο σε...

    Γιατί μια φωτογραφία από το 2000 έγινε viral το 2025;

    Ήταν Μάρτιος του 2000, όταν η Νικόλ Κίντμαν και ο Τομ Κρουζ βρέθηκαν...
    Best Shop