Θυμίζει έντονα τις μεταγραφές στο ποδόσφαιρο, αλλά η κατάσταση στην ελληνική αγορά στελεχών τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών προοιωνίζεται μεγάλες αλλαγές στη στρατηγική των ομίλων και τις προτεραιότητές τους. Ο Νίκος Βαρβαδούκας έφυγε από τα Public στις αρχές του καλοκαιριού όταν ο Δημήτρης Γαλάνης ανέλαβε καθήκοντα του CEO, αντικαθιστώντας τον Ρόμπυ Μπουρλά. Πριν από λίγες μέρες ο Νίκος Βαρβαδούκας ανέλαβε δράση ως Chief Marketing and Growth Officer, δίπλα στον General Manager Νίκο Παπαδόγλου που έχει αναλάβει το βαρύ φορτίο μεγάλων αλλαγών στη Novibet. Ταυτόχρονα όμως στα Public ανέλαβε καθήκοντα ο Δημήτρης Δεστές για να αναπτύξει τους τομείς omnichannel και customer experience, αξιοποιώντας τη μεγάλη εμπειρία του στον Όμιλο InfoQuest όπου ήταν υπεύθυνος για τα προϊόντα της XIAOMI. Αλλαγές θα υπάρξουν όμως και στον Όμιλο ΟΤΕ αφού στο τέλος του μήνα έχει δρομολογηθεί η αποχώρηση της Μαρίνας Καταροπούλου, μετά από χρόνια ως υπεύθυνη Εσωτερικής Επικοινωνίας, την οποία όλοι θεωρούσαν ως «φυσικό διάδοχο» της Ντέπυ Τζιμέα. Ο νέος στρατηγικός του ΟΤΕ περιλαμβάνει τους 10 περίφημους στρατηγικούς πυλώνες που έχουν τεθεί ως προτεραιότητα για την επόμενη πενταετία και απαιτούν θεαματικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του Οργανισμού.
Σεπτέμβριος των μεγάλων αλλαγών στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας
Ημερομηνία: