Ο γραμματέας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου Σταύρος Πήλιος το αποκάλυψε, μεν, αλλά δήλωσε άγνοια για τους λόγους που δεν έχουν επανέλθει ακόμα τα δρομολόγια του τρένου, από τον Αγιο Ανδρέα μέχρι την Κάτω Αχαΐα, αφού η βλάβη προ μιας εβδομάδας στους τροχούς του συρμού έχει αποκατασταθεί, ήδη, από την Τετάρτη.
Ο Σταύρος Πήλιος δήλωσε ότι την ερχόμενη εβδομάδα, θα είναι κλειστή η σιδηροδρομική γραμμή, από Πάτρα προς Ρίο, λόγω έργων που θα εκτελούνται στο ύψος της οδού Νόρμαν.
Η εξέλιξη επιβεβαιώθηκε με χθεσινή ανακοίνωση της Hellenic Train που αναφέρει ότι την Δευτέρα και Τρίτη τα σιδηροδρομικά δρομολόγια προς Ρίο θα αντικατασταθούν με λεωφορεία λόγω εργασιών στην γραμμή στο ύψος της Νόρμαν από τον διαχειριστή υποδομής (ΟΣΕ). Αν δεν έχουν ενεργοποιηθεί έως τότε και τα δρομολόγια του Νότιου κλάδου αναμένεται σοβαρό πρόβλημα.
Η Hellenic Train, μέχρι και σήμερα, ενημερώνει με μια απλή ανακοίνωση, ότι τα δρομολόγια στον νότιο κλάδο (Αγιος Ανδρέας – Καμίνια – Κάτω Αχαΐα) γίνονται… μόνο με λεωφορεία, ενώ δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα επανέλθει ο Προαστιακός. Το ίδιο συνέβη και χθες το απόγευμα, με νεότερη ανακοίνωση.
«ΜΠΑΧΑΛΟ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΑΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΑ»
Χρήστης του τρένου, στον νότιο κλάδο, που επικοινώνησε με την «Π», κατήγγειλε ότι επειδή υπήρξε καθυστερημένη άφιξη του λεωφορείου, προχθές το μεσημέρι, από την Κάτω Αχαΐα στον Σταθμό του Αγίου Ανδρέα Πάτρας, το τρένο αναχώρησε για Ρίο και κανείς δεν έσπευσε να ενημερώσει τους επιβάτες, που περίμεναν άσκοπα στη στάση, κάνοντας λόγο για «μπάχαλο, αδιαφορία για την ταλαιπωρία των επιβατών και ασυνεννοησία μεταξύ των εταιρειών, που διαχειρίζονται το μέσο μαζικής μεταφοράς».
ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΚΛΑΒΑΣ: «ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΦΕΥΓΙΟ
Χθες το πρωί, ακυρώθηκε και το πρώτο δρομολόγιο από Ρίο προς Πάτρα και, κατά πληροφορίες της «Π», οφείλετο σε δυσλειτουργία του αεροσυμπιεστή. Πάντως, μεταξύ των χρηστών επικρατεί -πλέον- μεγάλη δυσφορία για τη Hellenic Train. Ενδεικτική είναι η ανάρτηση του Βασίλη Γκλαβά (διαχειριστή της σελίδας «Φίλοι του Προαστιακού») ο οποίος έγραψε: «Πρώτα διαγωνισμός και έπειτα το φευγιό από κάθε Υπηρεσία που θεωρεί αγγαρεία. Αν βγει άγονος επανακρατικοποίηση. Ας μείνει να παίξει με τα σάπια βέλη στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη». …»