Social media: Σε ποια περνούν όλη τους τη μέρα οι έφηβοι (tweet)

    Ημερομηνία:

    Οι έφηβοι στις ΗΠΑ είναι κολλημένοι στο YouTube και το TikTok, με σχεδόν 1 στους 5 να λέει ότι χρησιμοποιεί τις εφαρμογές ροής βίντεο «σχεδόν συνεχώς», σύμφωνα με έρευνα σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις συνήθειες των εφήβων στο διαδίκτυο που δημοσιεύτηκε από το Pew Research Centerσύμφωνα με το CNBC.

    Η έρευνα έδειξε ότι το YouTube ήταν η πιο «ευρέως χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα» για τους εφήβους στις ΗΠΑ, με το 93% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τακτικά την υπηρεσία βίντεο που ανήκει στην Google. Από αυτό το ποσοστό, περίπου το 16% των έφηβων ερωτηθέντων είπε ότι «επισκέπτονται ή χρησιμοποιούν σχεδόν συνεχώς» το YouTube, υπογραμμίζοντας την τεράστια δημοτικότητα της εφαρμογής βίντεο ανάμεσα στους νέους.

    Το TikTok ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής εφαρμογή, με το 63% των εφήβων να λένε ότι χρησιμοποιούν την υπηρεσία σύντομων βίντεο που ανήκει στην ByteDance, ακολουθούμενη από το Snapchat και το Instagram, με ποσοστά 60% και 59%, αντίστοιχα. Περίπου το 17% από το 63% των ερωτηθέντων που δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το TikTok ανέφεραν ότι μπαίνουν στην υπηρεσία σύντομων βίντεο «σχεδόν συνεχώς», σημειώνει η έκθεση.

     

    GLEARNET

    Εν τω μεταξύ, το Facebook και το Twitter, τώρα γνωστό ως X, δεν είναι τόσο δημοφιλή στους εφήβους όσο ήταν πριν από μια δεκαετία, αναφέρει η μελέτη.

    Ειδικότερα, όσον αφορά το Facebook, οι συγγραφείς της Pew Research έγραψαν ότι το ποσοστό των εφήβων που χρησιμοποιούν την εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που ανήκει στη Meta «έχει μειωθεί από 71% το 2014-2015 σε 33% σήμερα». Κατά την ίδια περίοδο, η χρήση του Instagram που ανήκει επίσης στη Meta δεν έχει κάποια διαφορά στο μερίδιο, αφού είχε σημειώσει αύξηση από 52% το 2014-15 σε 62% πέρυσι και στη συνέχεια μείωση στο 59% το 2023, σύμφωνα με την εταιρεία.

    Να σημειωθεί, ότι δεν διαπιστώθηκαν ιδιαίτερες μεταβολές ως προς τα ευρήματα της έρευνας φέτος, σε σχέση με αυτά της περσινής χρονιάς.

    «Το μερίδιο των εφήβων που χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες παρέμεινε σχετικά σταθερό από την άνοιξη του 2022, όταν το Κέντρο πραγματοποίησε τελευταία έρευνα για αυτά τα θέματα», έγραψαν οι συγγραφείς. «Για παράδειγμα, το ποσοστό των εφήβων που χρησιμοποιούν το TikTok είναι στατιστικά αμετάβλητο από πέρυσι».

    Η έρευνα της Pew Research βασίστηκε στις απαντήσεις σχεδόν 1.500 νέων ηλικίας 13 έως 17 ετών μεταξύ 26 Σεπτεμβρίου 2023 και 23 Οκτωβρίου 2023, σύμφωνα πάντα με το CNBC.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αλλάζουν οι προτιμήσεις του πλούτου – Από προϊόντα σε ταξίδια πολυτελείας

    Ενα χάσμα αναδύεται στον κλάδο της πολυτέλειας. Από τη...

    Φοινικούντα: Στη ΓΑΔΑ για να παραδοθεί ο συνεργός της διπλής δολοφονίας

    Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στο διπλό φονικό της Φοινικούντας...

    “Πράσινο φως” για το νέο ΚΤΕΛ: Πώς θα γίνεται η κυκλοφορία στους δρόµους – ΟΛΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ

    Το «πράσινο φως» άναψε η Αποκεντρωµένη ∆ιοίκηση Πελοποννήσου, ∆υτικής...

    Οι Κανίβαλοι των Άνδεων – Η σκοτεινή πλευρά ενός «θαύματος»

    13 Οκτωβρίου 1972 Ήταν Παρασκευή και 13 όταν η πτήση...