Μεγάλη άνθιση γνώρισε ο κλάδος των Online Super Market το πρώτο εξάμηνο του 2023, με τους καταναλωτές να συνεχίζουν να επιλέγουν τα Online καταστήματα για τις ανάγκες τους, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Convert Group.
Πιο συγκεκριμένα, η αξία του μέσου καλαθιού διαμορφώθηκε στα 77,6 ευρώ μειωμένη κατά 0,3% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2022 σύμφωνα με την Convert Group, με τον αριθμό των τεμαχίων του, να μειώνεται κατά μέσο όρο από τα 35,4 στα 32,3 προϊόντα. Η μέση τιμή ανά προϊόν, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, αυξήθηκε την ίδια περίοδο κατά 9%.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν:
+32% σε προϊόντα για κατοικίδια
+21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού
+13% σε ποτά και αναψυκτικά
+12% σε βρεφικά είδη
+12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα
+12% σε φρέσκα τρόφιμα
+11% σε είδη αρτοποιίας
+7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς
+6% σε συσκευασμένα τρόφιμα
ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 9%.
Eξάλλου, η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Δευτέρα, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,5%.