Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αττική: Μπήκαν οι πρώτες κάμερες με AI στην παραλιακή

    Ξεκίνησε η εγκατάσταση των 388 «έξυπνων» καμερών παρακολούθησης κυκλοφορίας...

    Με το τραγούδι «Του Αιγαίου τα μπλουζ» αποχαιρέτησαν τον Αλμπέρτο Εσκενάζυ συγγενείς και φίλοι στο αποτεφρωτήριο Ριτσώνας

    Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης αποχαιρέτησαν τον γνωστό ηθοποιό Αλμπέρτο...

    Ανδρέας Τσώκος: «Η ΒΙ.ΠΕ. Πατρών στην Αιχμή της Αναπτυξιακής μας Στρατηγικής»

    Με κεντρικό άξονα την ενίσχυση της βιομηχανικής δραστηριότητας στην...

    Γιατί οι κτηνοτρόφοι παραμένουν στον δρόμο

    του Δημήτρη Γ. Παλούμπη, Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών – Διεθνών...