Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    Φλίγκος

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    ICECAP

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μπαράζ ελέγχων για ξέπλυμα χρήματος

    Δισεκατομμύρια ευρώ «μαύρου» χρήματος έφτασαν στο χείλος του ξεπλύματος μέσα στο 2024, προτού οι διωκτικές...

    ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 2,9% για τις πωλήσεις των αυτοκινήτων τον Απρίλιο

    Αύξηση 2,9% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα τον Απρίλιο...

    Οι Ιταλοί ρίχνουν €360 εκατ. στον ελληνικό σιδηρόδρομο και παίρνουν πάνω από €450 εκατ. σε έργα υποδομής και ασφάλειας

    Εικοσιτρία συνολικά τρένα από τα οποία τα δεκαπέντε θα είναι συρμοί...

    Έφη Αχτσιόγλου από την Πάτρα: «Η Ελλάδα χρειάζεται άμεσες πολιτικές για την αντιμετώπιση της δημογραφικής κρίσης»

    Στην κρίσιμη διάσταση του δημογραφικού ζητήματος στην Ελλάδα εστίασε...