Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    ICECAP

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Λευτέρης Πετρούνιας: Το απίστευτο ακροβατικό με τη Μιλλούση – Δείτε πώς την σήκωσε στον αέρα

    Ένα βίντεο που δείχνει πόσο δυνατός είναι ο Λευτέρης Πετρούνιας ανέβασε...

    Άννα Βίσση: Με μπικίνι στις Φιλιππίνες – Δείτε φωτογραφία

    Μετά το Τόκιο επόμενος σταθμός για την Άννα Βίσση είναι οι Φιλιππίνες. Η...

    ΤΡΑΓΩΔΙΑ: 20χρονος ο οδηγός του ΙΧ που πήρε φωτιά!

    Τραγωδία εκτυλίχθηκε αργά το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα...

    Τραμπ για Ουκρανία – Ρωσία: Κλείστε συμφωνία και θα βγάλετε μία περιουσία με τις ΗΠΑ

    Την προσδοκία ότι Ρωσία και Ουκρανία θα καταλήξουν άμεσα...