Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τι συμβαίνει με τους οργασμούς όταν είστε 50 ή μεγαλύτεροι

    Με την ηλικία έρχονται πολλές αλλαγές. Ενώ πολλές από...

    Τα 2 ζώδια που κρατάνε κακία και ζητούν πάντα εκδίκηση

    Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που σερβίρεται πάντα κρύο από...

    Μαζικές απολύσεις βλέπει ο «νονός της τεχνητής νοημοσύνης» – Ποιες δουλειές είναι ασφαλείς

    Είναι μια πολύ καλή εποχή να γίνει κανείς υδραυλικός....

    Ανασφάλιστα οχήματα: Ποιοι και πότε θα λάβουν τα πρώτα «ραβασάκια» από την ΑΑΔΕ – Ποιο είναι το πρόστιμο

    Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία αποστολής των προστίμων από...