Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Νέοι αγρότες: Eως τις 25 Φεβρουαρίου η υποβολή αιτήσεων για στήριξη

    Μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου 2025 μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις...

    Δυτική Ελλάδα: Η 58χρονη που με το θάνατό της χάρισε ζωή σε τέσσερις συνανθρώπους μας

    Στην μέγιστη προσφορά προχώρησε η οικογένεια της Ελένης Καταγή,...

    Το Νησί των Χριστουγέννων που δεν γιορτάζει τα Χριστούγεννα

    Πώς είναι να περνάς τα Χριστούγεννα στο Νησί των...

    Πανάκριβα ιαπωνικά ουίσκι που γίνονται ανάρπαστα

    Όταν ανοίγει η συζήτηση για το ουίσκι, τα πράγματα...
    Best Shop