Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Γεωργιάδης: Ο Πολάκης, η Λινού και η έκκληση στους γιατρούς για την συνταγογράφηση

    Στην ανταπόκριση των ιδιωτών γιατρών στα νοσοκομεία της περιφέρειας...

    Πάτρα: Σειρά εργασιών σε πλατείες, δρόμους και κοινόχρηστους χώρους

    Το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού Οδών, Κοινοχρήστων Χώρων, Κτιρίων, Συντήρησης Κλιματισμού...

    Συγχαρητήριο μήνυμα Ανδρέα Κατσανιώτη για τις πανελλαδικές εξετάσεις

    «Από την θυροκόλληση στα σχολεία μέχρι σήμερα ο τρόπος...

    Εμμανουήλ Κουτούζης: Ο νέος πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

    Την Τετάρτη, 24 Ιουλίου 2024, ολοκληρώθηκε η πρώτη ψηφοφορία...