Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    GYMALL

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Θρήνος για την 26χρονη Μαρίνα που άφησε ορφανό το αγοράκι της

    Ανείπωτος είναι ο θρήνος στη Νέα Αλικαρνασσό για την 26χρονη...

    Φρούτα – λαχανικά: Αύξηση 50% στις εισαγωγές τον Απρίλιο του 2024

    Αυξημένες κατά 50,2% ήταν οι εισαγωγές φρούτων και λαχανικών στη χώρα μας τον Απρίλιο, φτάνοντας...

    ΑΧΑΪΑ – ΤΩΡΑ: Τροχαίο με… χήνες! Πτηνά τραυματισμένα στο οδόστρωμα

    Απίστευτο τροχαίο στα Αγιοβλασσίτικα Αχαϊας. Σύμφωνα με τις πρώτες...

    Συντάξεις Ιουνίου 2024: Πότε θα λάβουν τα χρήματα οι δικαιούχοι

    Mπαράζ πληρωμών αναμένεται στα τέλη του τρέχοντος μήνα σε χιλιάδες...