Σούπερ μάρκετ: Πώς κινήθηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα κατά την εορταστική περίοδο

    Ημερομηνία:

    Πτώση σημειώθηκε στην κατανάλωση προϊόντων τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με πέρυσι, με εξαίρεση την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

    Σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία μετρήσεων IRI με βάση τα πρώτα δεδομένα που υπάρχουν για 60 κατηγορίες βασικών προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και αποτυπώνουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    Έτσι τις τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου καταγράφεται πτώση στον όγκο πωλήσεων και μόνο την εβδομάδα των Χριστουγέννων παρατηρείται σημαντική άνοδος σε σχέση με το 202ι.

    Σημειώνεται ότι ενώ συνολικά η μείωση του όγκου πωλήσεων ανέρχεται στο 0,8%, στον διαχωρισμό που γίνεται ανάμεσα στα προϊόντα, τα ιδιωτικής ετικέτας «πέτυχαν» αύξηση πωλήσεων ανά τεμάχιο κατά 5,2% ενώ τα επώνυμα μείωση κατά 2,5%.

    Επίσης σύμφωνα με την ΙRI, την εβδομάδα, από 18 έως 25 Δεκεμβρίου 2022 οι πωλήσεις σε όγκο αυξήθηκαν κατά 15,6% και σε αξία κατά 29,5% σε σύγκριση με το 2021.

    Την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα (έως 1 Ιανουαρίου 2023) καταγράφεται πτώση σε όγκο κατά 4,5% και πριν τα Χριστούγεννα (11 έως 18 Δεκεμβρίου 2022) κατά 4,1%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πολυτέλεια η μία εβδομάδα διακοπών για τους μισούς Ελληνες

    Ούτε μία εβδομάδα διακοπών δεν μπορεί να σηκώσει οικονομικά...

    Νέα “βόμβα”: Σημαντικές ελλείψεις σε τουλάχιστον 100 υποθέσεις διαπιστώθηκαν στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πατρών!

    Όλα από την αρχή ελέγχονται στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία της...

    Προς ιστορικό ρεκόρ το μέσο χρεωστικό εκκαθαριστικό: Πάνω από 2.000 ευρώ το «κεφάλι»

    Μπορεί η προθεσμία υποβολής των φορολογικών δηλώσεων φυσικών και...

    Πούλησαν το πιο διάσημο επίθετο του κόσμου και έχασαν δισεκατομμύρια

    14 Ιουλίου 1998 Πεθαίνει, σε ηλικία 89 ετών, ο Richard...