Σούπερ μάρκετ: Σημαντική ανάπτυξη για τις πωλήσεις premium προϊόντων

    Ημερομηνία:

    Σημαντική ανάπτυξη καταγράφεται στις πωλήσεις premium προϊόντων, εκείνων δηλαδή στα οποία η μέση τιμή τους είναι 20% μεγαλύτερη από τα την μέση τιμή της κατηγορίας που ανήκουν, ανέδειξε η ενδελεχής ανάλυση 162 κατηγοριών ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων που πραγματοποιήθηκε από τον Δημήτρη Βελισσαρίδη, Senior Customer Success Consultant στη NielsenIQ.

    Αυτά, όπως διαπιστώθηκε,  παρουσιάζουν υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης συγκριτικά με το σύνολο των FMCGs (+4,7% έναντι +3,7%), ενώ συνεισφέρουν άνω του 50% των πωλήσεων στο 30% των εξεταζόμενων κατηγοριών, δημιουργώντας ευκαιρίες για στρατηγική premiumization.

    Τα βασικά χαρακτηριστικά που καθιστούν τους καταναλωτές διατεθειμένους να επενδύσουν σε προϊόντα υψηλότερης αξίας, σύμφωνα και πάλι με την έρευνα Consumer Outlook της NielsenIQ, περιλαμβάνουν την προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, την παροχή στιγμών απόλαυσης και τη διευκόλυνση των καθημερινών διαδικασιών. Η πρακτικότητα και η αποτελεσματικότητα αποτελούν επίσης καθοριστικούς παράγοντες στις αγοραστικές αποφάσεις. Επιπλέον, η εισαγωγή νέων προϊόντων διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση της αγοράς, με περίπου το 13% των διαθέσιμων κωδικών να αφορά νέες, ενδεχομένως καινοτόμες προτάσεις, οι οποίες συμβάλλουν άμεσα στην ανάπτυξη των FMCGs.

    Την ίδια στιγμή πάντως τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας Consumer Outlook της NielsenIQ καταδεικνύουν ότι οι οικονομικές πιέσεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές συμπεριφορές. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, αποδίδοντας αυτή την επιδείνωση κυρίως στην αύξηση του κόστους ζωής, τόσο στα βασικά είδη νοικοκυριού, όσο και στις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας. Ως αποτέλεσμα, οι υπεύθυνοι για τις αγορές των νοικοκυριών έχουν υιοθετήσει μια πιο προσεκτική προσέγγιση στις δαπάνες τους, με το 67% να δείχνει αυξημένη ευαισθησία στις τιμές των προϊόντων και να παρακολουθεί τις αλλαγές τους.

    Οι προωθητικές ενέργειες συνεχίζουν να ασκούν σημαντική επίδραση στις αγοραστικές αποφάσεις, με πάνω από το 80% των καταναλωτών να επιλέγουν εναλλακτικές μάρκες βάσει των προωθητικών προσφορών, όπως αποδεικνύεται από την έρευνα Shopper Insights της NielsenIQ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    10 λόγοι που το σεξ είναι καλύτερο το καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι είναι η εποχή που η λίμπιντο είναι στα...

    Πάτρα: Το Κουκλοθέατρο Κρήτης παρουσιάζει την παραγωγή του “Ο Ψαροτρομάρας“!

    Το Κουκλοθέατρο Κρήτης παρουσιάζει την παραγωγή του “Ο Ψαροτρομάρας“! Την Κυριακή...

    Ο Bruce Springsteen κυκλοφορεί επτά «χαμένους δίσκους» που τον βοήθησαν να διατηρήσει την «ψυχραιμία» του

      Ο θρυλικός Αμερικανός τραγουδοποιός Bruce Springsteen κυκλοφορεί την Παρασκευή μια συλλογή...

    Είστε διαρκώς θυμωμένοι; Γιατί σας συμβαίνει αυτό και πώς να το διορθώσετε

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%ce%b5%ce%af%cf%83%cf%84%ce%b5-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%81%ce%ba%cf%8e%cf%82-%ce%b8%cf%85%ce%bc%cf%89%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%cf%83%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%bc-2/