Σούπερ μάρκετ: Σημαντική ανάπτυξη για τις πωλήσεις premium προϊόντων

    Ημερομηνία:

    Σημαντική ανάπτυξη καταγράφεται στις πωλήσεις premium προϊόντων, εκείνων δηλαδή στα οποία η μέση τιμή τους είναι 20% μεγαλύτερη από τα την μέση τιμή της κατηγορίας που ανήκουν, ανέδειξε η ενδελεχής ανάλυση 162 κατηγοριών ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων που πραγματοποιήθηκε από τον Δημήτρη Βελισσαρίδη, Senior Customer Success Consultant στη NielsenIQ.

    Αυτά, όπως διαπιστώθηκε,  παρουσιάζουν υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης συγκριτικά με το σύνολο των FMCGs (+4,7% έναντι +3,7%), ενώ συνεισφέρουν άνω του 50% των πωλήσεων στο 30% των εξεταζόμενων κατηγοριών, δημιουργώντας ευκαιρίες για στρατηγική premiumization.

    Φλίγκος
    Τα βασικά χαρακτηριστικά που καθιστούν τους καταναλωτές διατεθειμένους να επενδύσουν σε προϊόντα υψηλότερης αξίας, σύμφωνα και πάλι με την έρευνα Consumer Outlook της NielsenIQ, περιλαμβάνουν την προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής, την παροχή στιγμών απόλαυσης και τη διευκόλυνση των καθημερινών διαδικασιών. Η πρακτικότητα και η αποτελεσματικότητα αποτελούν επίσης καθοριστικούς παράγοντες στις αγοραστικές αποφάσεις. Επιπλέον, η εισαγωγή νέων προϊόντων διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση της αγοράς, με περίπου το 13% των διαθέσιμων κωδικών να αφορά νέες, ενδεχομένως καινοτόμες προτάσεις, οι οποίες συμβάλλουν άμεσα στην ανάπτυξη των FMCGs.
    GLEARNET

    Την ίδια στιγμή πάντως τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας Consumer Outlook της NielsenIQ καταδεικνύουν ότι οι οικονομικές πιέσεις συνεχίζουν να διαμορφώνουν τις αγοραστικές συμπεριφορές. Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναφέρει επιδείνωση της οικονομικής τους κατάστασης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, αποδίδοντας αυτή την επιδείνωση κυρίως στην αύξηση του κόστους ζωής, τόσο στα βασικά είδη νοικοκυριού, όσο και στις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας. Ως αποτέλεσμα, οι υπεύθυνοι για τις αγορές των νοικοκυριών έχουν υιοθετήσει μια πιο προσεκτική προσέγγιση στις δαπάνες τους, με το 67% να δείχνει αυξημένη ευαισθησία στις τιμές των προϊόντων και να παρακολουθεί τις αλλαγές τους.

    Οι προωθητικές ενέργειες συνεχίζουν να ασκούν σημαντική επίδραση στις αγοραστικές αποφάσεις, με πάνω από το 80% των καταναλωτών να επιλέγουν εναλλακτικές μάρκες βάσει των προωθητικών προσφορών, όπως αποδεικνύεται από την έρευνα Shopper Insights της NielsenIQ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ο Χένρι Καβίλ τραυματίστηκε πριν ξεκινήσει το remake του «Highlander» – Αναβάλλονται τα γυρίσματα για το 2026

    Μία πολύ δυσάρεστη είδηση απογοήτευσε τους θαυμαστές του Χένρι Καβίλ,...

    Ολυμπιακός: Με Ταρεμί και Ποντένσε η αποστολή για Πανσερραϊκό

    Ο Μεχντί Ταρεμί και ο Ντάνιελ Ποντένσε βρίσκονται στην αποστολή του Ολυμπιακού για...

    Η κυβέρνηση Τραμπ κατέστρεψε αντισυλληπτικά αξίας 10 εκατ. δολαρίων

    Ένα τεράστιο αριθμό αντισυλληπτικών αξίας σχεδόν 10 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο...

    Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Στην Νέα Υόρκη λίγο πριν την πρεμιέρα του GNTM – Η φωτογραφία με τη νέα της μάνατζερ

    Μετά από έναν μαγικό Αύγουστο, όπου απόλαυσε καλοκαιρινές διακοπές...