Σούπερ μάρκετ: Τι έφερε το «καλάθι του νοικοκυριού»

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Στις 11 εβδομάδες εφαρμογής του «καλαθιού του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαπιστώσει αλλαγές στις αγορές στα σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές.

    GYMALL

    Το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελεί σημαντικό κομμάτι του τζίρου των σούπερ μάρκετ, επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης καθώς τα στοιχεία δείχνουν πως ένας στους δύο καταναλωτές που μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ αγοράζει αρκετά προϊόντα του «καλαθιού».

    Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, υπάρχουν «πολλά παράπονα από τα σούπερ μάρκετ ότι πλέον το καλάθι τους κοστίζει πολλά λεφτά διότι, επειδή ακριβώς έχει αυξήσει το μερίδιο στο τζίρο τους σε πολύ μεγάλο βαθμό, εάν δεν πούλαγαν στις τιμές του καλαθιού αλλά πούλαγαν στις κανονικές τιμές, θα είχαν πολύ σημαντική διαφορά στο τζίρο τους».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ – ΦΩΤΟ: Τα χάλια στο Δημοτικό Θέατρο

    Δημοτικό Θέατρο Απόλλων!!!! Μία μικρογραφία της Σκάλας του Μιλάνου...

    Ο Κώστας Σβόλης στην ημερίδα “Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα”

    Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα. Οι πυλώνες της ευρωπαϊκής οικονομίας. Δυο...

    ΠΑΤΡΑ: Συνεργεία του Δήμου καθάρισαν τον Άγιο Βασίλειο

    Οι εργαζόμενοι στον τομέα Καθαριότητας του Δήμου Πατρέων, αξιοποιώντας...

    ΠΟΥ: Εντοπίστηκε σε υψηλή συγκέντρωση ο ιός της γρίπης των πτηνών στο αγελαδινό γάλα

    Ο ιός της γρίπης των πτηνών H5N1 εντοπίστηκε σε πολύ υψηλές...