Σε ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης ΣΠΙΡΑΛ, αναφέρονται τα εξής:
Στις 19 Μαΐου 2022 ο Δήμαρχος Πατρέων πέρασε την πόρτα των παλιών αποθηκών του ΑΣΟ στις Ιτιές, προκειμένου να υπογράψει τη σύμβαση για τη μετατροπή των εγκαταστάσεων σε πολυχώρο. Αυτή η υπογραφή άργησε… 750 ημέρες! Οι πόρτες του κτιρίου είχαν ανοίξει για τελευταία φορά στις 2 Μαΐου 2020. Ήταν η μέρα που ολοκληρώθηκε η εκπαραθύρωση των πληρωμάτων (από το χώρο όπου για χρόνια στεγάζονταν και δημιουργούσαν), με την οριστική αποχώρηση των αρμάτων τους.
Την πόρτα άνοιξε και τότε και τώρα ο Αντιδήμαρχος Έργων, τότε για να «αδειάσει» το χώρο από τους καρναβαλιστές, τώρα για να διαμορφώσει το σκηνικό για τη θεατρική υπογραφή της σύμβασης. Επί δύο και πλέον έτη το κτίριο παρέμεινε άδειο και αχρησιμοποίητο, εν αναμονή της υπογραφής. Προφανώς η δημοτική αρχή έχει… διαφορετική αίσθηση του χρόνου από τον μέσο πατρινό. Το επιβεβαιώνει και η συνεχής επανάληψη της πεποίθησης πως «όλα τα έργα προχωράνε γρήγορα στην πόλη».
Εκτός από τον ΑΣΟ, τη διαφορετική αίσθηση χρόνου την αποδεικνύουν (ακολουθούν ενδεικτικά μόνο παραδείγματα):
Το λιμάνι, που από το 2018 έχει παραδοθεί στην πόλη -μετά από αγώνες χρόνων- αλλά ακόμα βρίσκεται στην ίδια (ίσως και χειρότερη) κατάσταση με πριν.
Το Αρσάκειο, που από την επανεκλογή του 2019 ο δήμαρχος δήλωνε πως «θα στεγαστεί εκεί άμεσα το νέο δημαρχείο».
Ο ποδηλατόδρομος, αυτό το «ράβε-ξήλωνε» έργο στην παραλία που όχι μόνο χωροθετήθηκε λανθασμένα, αλλά δεν καταφέρνουν ούτε να το ολοκληρώσουν.
Το Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου στην Κωνσταντινουπόλεως, που μάλλον ορίζεται ως «ανοικτό» από την κατάσταση που βρίσκονται επί μήνες τα υποέργα που το συνιστούν, οι εκκρεμότητες και οι λακκούβες.
Η ανάπλαση της Άνω Πόλης, με άγνωστο χρονοδιάγραμμά, με μόνη εξαίρεση τη -με διαδικασίες κατεπείγοντος- ανέγερση μνημείου, όταν το ζήτησε το κόμμα.
Η ανάπλαση της Κάτω Πόλης, που δεν έχει ακόμα ξεκινήσει, χωρίς αυτό να αποθαρρύνει τη δημοτική αρχή να δεσμεύεται πως θα τελειώσει ως το 2023.
Το σπιράλ παρακολουθεί όλα τα έργα και εύχεται ειλικρινά να ολοκληρωθούν το συντομότερο για το καλό της Πάτρας και των δημοτών της. Για τον δε ΑΣΟ καταθέτει δύο ερωτήσεις. Τις θέτουμε δημόσια, γιατί στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, δυστυχώς, δεν παίρνουμε απαντήσεις:
Α) Η ιστορική μηχανή της σταφίδας (του 1958) που βρίσκεται στο χώρο, πως σχεδιάζεται να αξιοποιηθεί;
Β) Στέγη για τα πληρώματα και τα άρματά τους έχει βρεθεί, όπως προέβλεπε σχετική δέσμευση της δημοτικής αρχής;