Spotify: Φέρνει πιο ακριβή premium συνδρομή – Σε ποιους απευθύνεται

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Μια πιο ακριβή premium συνδρομή σχεδιάζει να λανσάρει αργότερα φέτος η Spotify για τους χρήστες που θέλουν πολύ καλή ποιότητα ήχου, δήλωσε στο Bloomberg άτομο που γνωρίζει το σχέδιο.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Οι χρήστες θα χρεώνονται τουλάχιστον 5 δολάρια παραπάνω κάθε μήνα για ένα πρόγραμμα που επιτρέπει καλύτερο ήχο και νέα εργαλεία οργάνωσης λιστών αναπαραγωγής.

    Η επιλογή θα προσφέρεται ως αναβάθμιση και δεν θα επηρεάσει τα υπάρχοντα προγράμματα συνδρομής. Η τιμολόγηση της νέας βαθμίδας θα ποικίλλει ανάλογα με το βασικό σχέδιο κάθε χρήστη, αλλά θα είναι κατά μέσο όρο περίπου 40% υψηλότερη από την τρέχουσα τιμή, σύμφωνα με το άτομο.

    Η Spotify δεν ανταποκρίθηκε αμέσως στο αίτημα του Business Insider να επιβεβαιώσει την είδηση, η οποία εστάλη εκτός του κανονικού ωραρίου εργασίας.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND
    Μεταξύ των νέων χαρακτηριστικών είναι η πρόσβαση σε ήχο υψηλής πιστότητας, την οποία το Spotify ανακοίνωσε για πρώτη φορά το 2021, αλλά έχει επανειλημμένα καθυστερήσει. Το streamer ανταγωνίζεται με το Amazon Music Unlimited, το Apple Music και το Tidal που ανήκει στο Block για την προσοχή όσων δίνουν προτεραιότητα στην ποιότητα του ήχου. Όλες αυτές οι πλατφόρμες έχουν παρόμοιες τιμές με το τρέχον ατομικό πρόγραμμα του Spotify και προσφέρουν ήδη ήχο υψηλής πιστότητας ή «χωρίς απώλειες».

    Οι χρήστες που πληρώνουν για τη νέα βαθμίδα θα μπορούν επίσης να δημιουργούν άμεσα προσαρμοσμένες λίστες αναπαραγωγής για συγκεκριμένες δραστηριότητες και εποχές του έτους. Το Spotify θα μαθαίνει τις προτιμήσεις του χρήστη και, τελικά, θα δημιουργεί προσαρμοσμένες λίστες αναπαραγωγής χωρίς προτροπή, ανέφερε το Bloomberg.

    Η εταιρεία αύξησε τις τιμές της για τις συνδρομές στις ΗΠΑ έως και 3 δολάρια νωρίτερα αυτό το μήνα.

    Ήταν η δεύτερη φορά που το Spotify αναπροσάρμοζε τις τιμές μέσα σε ένα χρόνο, καθώς αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό από άλλες πλατφόρμες streaming μουσικής. Η Big Tech ανταγωνίζεται επίσης για τα αυτιά: Το YouTube φλερτάρει τους ακροατές podcast, και το Audible της Amazon και το Spotify αναμετρώνται στα ακουστικά βιβλία.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σπύρος Μαρτίκας: Νέο μήνυμα μέσα από το νοσοκομείο – «Μία δόση μορφίνης, ίσως καταφέρει να με βάλει στο αεροπλάνο»

    Σε νοσοκομείο της Αυστρίας βρίσκεται ο Σπύρος Μαρτίκας, ο οποίος...

    Στην τεχνητή νοημοσύνη θα προσηλωθούν οι διαφημιστικές, σύμφωνα με τους αναλυτές

    Το «next big thing» στην τεχνολογία θα τροφοδοτείται επίσης...

    Αυτοκινητόδρομος Παμίρ: Ο ψηλότερος δρόμος στον κόσμο με την άγρια ομορφιά

    Οι πρώτοι Ευρωπαίοι περιηγητές που τόλμησαν να ταξιδέψουν στον...

    Επτά κατηγορίες ασφαλισμένων που μπορούν φέτος να συνταξιοδοτηθούν πριν από τα 62

    Κατά ένα εξάμηνο επιβαρύνονται στις περισσότερες περιπτώσεις οι περίπου 30.000-40.000...
    Best Shop