Στα «δίχτυα» της ΑΑΔΕ πασίγνωστη influencer – Κατηγορείται για φοροδιαφυγή 350.000

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Στα «δίχτυα» της ΑΑΔΕ πιάστηκε πασίγνωστη influencer, η οποία διαφήμιζε ρούχα, τα πουλούσε διαδικτυακά και δεν έκοψε αποδείξεις 350.000 ευρώ.

    Όσο αφορά τους influencers και τον τρόπο που πληρώνονται υπάρχουν κατηγορίες ανάλογα τους ακολούθους τους οποίους έχουν, αναφέρει το ρεπορτάζ του ANT1.

    Όσοι έχουν λίγους ακολούθους (nano-influencers) δηλαδή έως και 10.000 η τιμή ανά δημοσίευση που αναρτούν είναι 20 – 100 δολάρια.

    Οι micro-influencers (έως 50.000 ακολούθους) παίρνουν 30 – 200 δολάρια ανά δημοσίευση, οι mid-tier influencers (έως 500.000 ακολούθους) φτάνουν τα 80 – 650 δολάρια, οι macro-influencers (έως 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι φτάνουν τα 1.500 ευρώ τη κάθε φορά που διαφημίζουν κάτι.

    Και τέλος, οι mega-influencers (πάνω από 1 εκατ. ακολούθους) οι οποίοι εισπράττουν πάνω από 1.200 ευρώ για κάθε ανάρτηση.

    Διευκρινίζεται τέλος, ότι για να μην φοροδιαφεύγει κάποιος ενώ υπάρχει εμπορική δραστηριότητα θα πρέπει:

    Να κάνει έναρξη της επιχείρησης
    Να πληρώνει ΦΠΑ
    Να δίνει τα τιμολόγια μέσω του myData
    Όποιος τώρα influencer αψηφά τους κανονισμούς θα πρέπει να ξέρει πως τώρα πια όλα καταφράφονται.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Το λιμάνι αναβαθμίζεται σε στρατηγικό κόμβο συνδυασμένων μεταφορών

    Η Πάτρα ετοιμάζεται να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην...

    Taste Atlas: Η Πελοπόννησος η δεύτερη καλύτερη περιοχή στον κόσμο για φαγητό

    Το Taste Atlas  μετρά αντίστροφα για τα φετινά World Food Αwards...

    Mαλακά μπισκότα λεμονιού με γλάσο lemon cream cheese

    Αν είστε λάτρεις του λεμονιού στα γλυκά, τότε πρέπει...

    Οι 5 καλύτερες στάσεις στο σεξ για τις γυναίκες

    Η απόλαυση στο σεξ μπορεί να είναι υποκειμενική, ωστόσο...
    Best Shop