Στην Ibiza βρέθηκε η Άννα Βίσση για το λαμπερό opening ενός από τα πιο διάσημα clubs της παγκόσμιας ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής. Η Ελληνίδα σταρ παρακολούθησε από κοντά τα εκρηκτικά sets των ARGY και Anyma, σε μια βραδιά γεμάτη μουσική, ενέργεια και εντυπωσιακή ατμόσφαιρα.
Χαλαρή και ευδιάθετη, η Άννα Βίσση απόλαυσε το event, ενώ πέρασε και από τα backstage, όπου συναντήθηκε και φωτογραφήθηκε με τους δύο κορυφαίους καλλιτέχνες



