Στο ΕΣΠΑ εντάσσεται η 2η φάση κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος

    Ημερομηνία:

    Στο ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021 – 2027» εντάσσεται η δεύτερη φάση της κατασκευής του τμήματος Πάτρα – Πύργος του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος.

    Η δεύτερη φάση κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου, με προϋπολογισμό 152.281.732,49 ευρώ, υλοποιείται στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ 2021 – 2027, ενώ η πρώτη, με προϋπολογισμό 99.828.465,86 ευρώ, υλοποιήθηκε εντός της προγραμματικής περιόδου 2014 – 2020.

    Το έργο αφορά την κατασκευή του τμήματος Πάτρα-Πύργος, μήκους 74,8χλμ, που ολοκληρώνει τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος. Το νέο τμήμα αυτοκινητόδρομου, στα πρώτα 13 χλμ. κατασκευάζεται με διαπλάτυνση της υφιστάμενης Εθνικής Οδού, ενώ στα υπόλοιπα 61,8 χλμ. κατασκευάζεται σε νέα χάραξη.

    Ο νέος αυτοκινητόδρομος διαθέτει 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, λωρίδες έκτακτης ανάγκης με τις αντίστοιχες λωρίδες καθοδήγησης, λωρίδες ασφαλείας στην κεντρική νησίδα και κεντρική νησίδα με αμφίπλευρο στηθαίο. Σε προκαθορισμένες θέσεις του αυτοκινητοδρόμου θα διαμορφωθούν χώροι στάθμευσης με τις συνοδές λωρίδες εισόδου–εξόδου.

    Το συνολικό φυσικό αντικείμενο της πράξης περιλαμβάνει:

    • Την κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, μήκους 74,8 χλμ.,
    • 8 ανισόπεδους κόμβους / ημικόμβους στα σημεία: Μιντιλογλίου, ΒΙ.ΠΕ., Κ. Αχαΐας, Βάρδας, Κυλλήνης, Γαστούνης, Αμαλιάδας και Πύργου,
      εργασίες σε παράπλευρο και κάθετο δίκτυο,
    • λοιπά συνοδά έργα, αποχέτευσης ομβρίων – αποστράγγισης, σήμανσης – ασφάλειας – περίφραξης, μεγάλα και μικρά τεχνικά έργα (γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις, οχετοί, τοίχοι, κλπ.), έργα περιβάλλοντος, κλπ. Επίσης, περιλαμβάνονται δαπάνες απαλλοτριώσεων, εργασίες αρχαιολογίας, μετατοπίσεις δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και υπηρεσίες συμβούλων που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης του έργου.
    • Με την ολοκλήρωση του έργου θα αποδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Πάτρα – Πύργος μήκους 74,8 χλμ. του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος, με αποτέλεσμα την ουσιαστική αναβάθμιση των κυκλοφοριακών συνθηκών, τη μείωση του συνολικού χρόνου διαδρομής, τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και γενικότερα τη βελτίωση της προσβασιμότητας για όλους τους οικισμούς στην ευρύτερη περιοχή των Νομών Ηλείας και Αχαΐας.

    Περαιτέρω, ο εν λόγω οδικός άξονας θα διευκολύνει και θα υποστηρίξει την οικονομική ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας, θα συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη και στη βελτίωση των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Κ. Πελετίδης: «Δεν θα δοξάσουμε Πολυεθνικές» (Ηχητικό)! Απάντηση για το θέμα με την Coca Cola

    Απόντας από την τελετή κήρυξης αναδόχου της Coca-Cola για την αποκατάσταση...

    Μαρίνος Σκανδάμης: Τι έκανε το υπουργείο για τον ξυλοδαρμός σωφρονιστικού υπαλλήλου;

    Με δήλωσή του ο Μαρίνος Σκανδάμης, Δικηγόρος, Στέλεχος του ΠΑΣΟΚ...

    Μαρινάκης: Δεν υπάρχει θέμα Δένδια – Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να διακινδυνεύσει τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου

    Κατηγορηματικός ότι «δεν υπάρχει θέμα με τον Νίκο Δένδια» ήταν...

    H selfie του Περικλή Νταβλούρου με τον Αδωνι

    Την ευκαιρία να τα πει με τον υπουργό υγείας...