Σε εντατικούς ρυθμούς μπαίνει το μετρό Θεσσαλονίκης με στόχο να παραδοθεί ως το τέλος του έτους στο επιβατικό κοινό της πόλης. Η ΑΚΤΩΡ έχει ρίξει όλες τις δυνάμεις στο έργο, ώστε ενόψει και της ΔΕΘ το εμβληματικό έργο να είναι στην τελική ευθεία προς την εμπορική λειτουργία και να υπάρξουν και οι σχετικές ανακοινώσεις από τον πρωθυπουργό. Για προφανείς λόγους η διοίκηση της ΑΚΤΩΡ θέλει να είναι συνεπής με το χρονοδιάγραμμα αφού το έργο έχει εξαντλήσει κάθε χρηματοδότηση και θα παραδοθεί σχεδόν 20 χρόνια από τότε που ξεκίνησε! Για τον λόγο αυτόν η κατασκευαστική κλείνει σταδιακά εκτός από τα τεχνικά και τα οικονομικά μέτωπα του έργου καθώς είναι λογικό ένα έργο που ξεκίνησε με μελέτες πριν από δυο δεκαετίες και έφτασε στο σήμερα, να παρουσιάζει σημαντικές διαφορές στα κοστολόγια. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΑΚΤΩΡ για το βασικό έργο διεκδικεί περίπου 135 εκατ. για τις ζημιές που έχει υποστεί από την ανάληψη του έργου τον Ιανουάριο 2020 έως και τον Δεκέμβριο του 2023. Πάντως είναι γεγονός ότι από τον Νοέμβριο 2023 που η ΙΝΤΡΑΚΑΤ απέκτησε την ΑΚΤΩΡ, το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης πήρε εμπρός και προχωρά στην ολοκλήρωσή του με ταχείς ρυθμούς.
Στο φουλ οι μηχανές για το μετρό Θεσσαλονίκης
Ημερομηνία: